Anket
Detaylar Kapat
Gap Mağaza Değerlendirme Anketi
Anketimize katılarak mağazalarımızda sizlere daha iyi hizmet verebilmemize yardımcı olabilir ve Gap.com.tr'de alışveriş deneyimi yaşamanız için %20 indirim imkanı tanıyan hediye çeki kazanabilirsiniz.
Müşteri bilgileri
İsim Soyisim
E-posta adresi (Kupon kodu bu adrese gönderilecektir)
Mağaza seçiniz
e-Arşiv Fatura barkod numarası(Barkodun altında yer alır)
Fatura tarihi
Örnek:12.02.2016 gün.ay.yıl

e-Arşiv Fatura üzerindeki alanların açıklamaları
1.Alışveriş yaptığınız mağaza
2.Alışveriş tarihi
3.Fatura Barkod numarası
Deneme Kabini Servisi
Ürün denemek için sizi kabine yönlerdirdi mi?
Ürünü denediğiniz kabin temiz ve düzenli miydi?
Deneme kabini noktasında size yardımcı olacak bir personel var mıydı? Varsa size gülümseyip sizinle göz teması kurdu mu?
Personel size ürün bilgisi verip, beden ve renk seçiminizde yardımcı oldu mu?
Deneme kabininden ayrılırken personel ürünleri kontrol edip istemediğiniz ürünleri sizden geri aldı mı?
Genel olarak deneme kabininde aldığınız servisten memnun kaldınız mı?
Kasa Noktası Servisi
Kasa noktasında ödemenizi gerçekleştirmek için beklediyseniz kasiyer bunun farkına varıp sizden özür diledi mi?
Kasiyer sizi göz teması kurarak ve gülümseyerek mi karşıladı?
Kasa noktası temiz ve düzenli miydi?
Aldığınız ürün hediye ise, size hediye değişim belgesi önerildi mi?
Kasa Noktasında sizden Loyalty Kart'ınız istendi mi? Loyalt kartınız yoksa çıkartılması teklif edildi mi?
Mağazanın İç Görünüşü
Mağaza girişindeki ve vitrindeki promosyon bilgisi ilgi çekici miydi? İçeride promosyonu bulmak kolay mıydı?
Mağazanın klimatizasyonunun mevsim koşullarına uygun muydu?
Mağazada çalan müziğin ses seviyesi yeterli ve rahatsız etmeyecek düzeyde miydi?
Mağaza temiz ve düzenli miydi, güzel kokuyor muydu?
Satış katında aradığınız bedeni bulabildiniz mi?
Mağazadaki ürünlerin yerleşimi kombin yapmanıza yardımcı olabilecek şekilde mi düzenlenmişti?
Satış Katı Servisi
Mağaza satış ekibinin yaka isim kartları mevcut muydu?
Personel alışverişiniz sırasında iyi ve arkadaşça bir atmosfer sağlayıp size yardıma ihtiyacınız olup olmadığını sordu mu?
Satış katında personel sizinle göz teması kurup tebessüm etti mi?
Personel tarafından kampanya ve promosyonlar hakkında bilgi verildi mi?
Satış katında size sunulan hizmetten memnun kaldıınız mı?
Personeller sorularınızı hızlı ve doğru bir şekilde yanıtlayabildi mi?
Marka İletişim Kanalları
Gap markasının özelliklerini tanımlar mısınız. En fazla 2 seçenek seçebilirsiniz.






Diğer (Lütfen belirtiniz)
Markalar ile ilgili haberleri hangi medya kanallarından takip ediyorsunuz? En fazla 2 seçenek seçebilirsiniz.







Lütfen takip ettiğiniz kanalları isimleri ile belirtiniz:
Gap hakkındaki bilgilere hangi medya kanallarından ulaşmak istersiniz? En fazla 2 seçenek seçebilirsiniz.







Gap kampanyalarından nasıl haberdar oluyorsunuz? En fazla 2 seçenek seçebilirsiniz.








Gap mağazalarına girdiğinizde ürünleri ve kampanyaları yakından görmek için ilk incelediğiniz alan neresidir? En fazla 2 seçenek seçebilirsiniz.






  • Yukarıdaki anketi gönder butonuna bir sefer basınız
  • İşleminiz sonuçlanıncaya kadar sayfayı kapatmayınız
  • Anketi gönderdikten sonra, hediye çekiniz email adresinize gönderilecektir.
  • Hediye çekiniz başka kampanyalarla birleştirilemez.
uste don
Ücretsiz Kargo
150 TL ve üzeri alışverişlere
Ücretsiz İade
Tüm siparişlerde
E-mail'ini kaydet
İlk alışverişe özel %15 indirim
email'ini kaydet
%15 indirimi kaçırma!*
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Müşteri hizmetleri
E-Arşiv Faturanı Görüntüle
İade
Kargo & Teslimat
Sipariş
Beden Tablosu
Taksit Tablosu
Anket
Site haritası
Arkadaşını davet et
BİZE ULAŞIN
Mağazalarımız
İletişim
TAKİP ET
© 1997 - 2017 Gap Mağazacılık A.Ş. | Gizlilik ilkeleri | Üyelik sözleşmesi | Bilgi Toplumu Hizmetleri | Sosyal sorumluluk | Hikayemiz | Kampanyalar
Fiba Group, Gap ve Banana Republic mağazaları açmaya ve işletmeye tek yetkilidir