Müşteri hizmetleri: İade
Detaylar Kapat
Müşteri hizmetleri
İade ve değişim
İnternetten satın aldığınız ürünü iade etmek veya değiştirmek
Umarız yaptığınız alışverişten memnun kalmışsınızdır. Herhangi bir nedenden dolayı, belki size küçük gelmiştir veya tam “sizlik” değildir, siparişinizi iade etmek veya değiştirmek isterseniz size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Online siparişin internet mağazasına iadesi
Faturanızı hazırlayın
  • İrsaliyeli faturanızın beyaz renkli kopyasının arka yüzünde bulunan “İade Edilmek İstenen Ürünler” bölümüne iade etmek istediğiniz ürünleri, adetlerini ve bedenlerini yazın.
  • Size daha iyi hizmet verebilmemiz için iade sebebini seçin, eğer seçeneklerin arasında iade sebebiniz bulunmuyorsa lütfen “Diğer” seçeneğini işaretleyin.  Faturayı tırtıklı yerinden ayırın.

İade etmek istediğiniz ürünleri tercihen size göndermiş olduğumuz kutulara koyarak Yurtiçi Kargo'yu 444 9 999 nolu telefondan arayarak iade talebiniz olduğunu belirtin.

İade etmek istediğiniz ürünü Gap e-ticaret deposu'nun aşağıdaki adresine gönderin.
Gap E-Ticaret Deposu
Ekol Lojistik Orkide Tesisleri
Hastane Mahallesi Hadımköy-Nakkaş Yolu Caddesi No.15
34276 Arnavutköy / İstanbul


Kargoya teslim ettiğiniz iade ürününüzün kargo teslim belgesini, iade hesabınıza geçene kadar saklayınız.

  NOT: eTicaret Deposunda yalnızca iade işlemleri kabul edilmektedir. Beden ve renk değişimleri yalnızca mağazalardan yapılmaktadır. Eğer yakınınızda bir Gap Mağazası yok ise, değiştirmek istediğiniz ürünü iade işlemi olarak Gap e-Ticaret Deposu’na gönderebilir ve yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Online siparişin mağazalardan iade ve değişimi
GAP ve Banana Republic websitesinden aldığınız ürünlerin iade işlemlerini herhangi bir mağazamızdan da gerçekleştirebilirsiniz. Değişim işlemlerinde Gap ürünleri için Gap mağazalarına, Banana Republic ürünleri için Banana Republic mağazalarına gitmeniz gerekmektedir.
Size en yakın olan GAP ve Banana Republic mağazasını bulunuz.
Gap mağazaları listesi | Banana Republic mağazaları listesi

İade ve değişim yapmak istediğiniz ürünlerle birlikte irsaliyeli faturanın aslını da mağazalara getiriniz.

Satış danışmanlarımızdan yardım isteyiniz.

İade Koşulları
Websitemizden satın almış olduğunuz ürünleri siparişin size ulaşma tarihini takip eden 30 gün içinde iade edebilirsiniz.
Ürünü teslim aldığınız tarihten itiberen ETİKETİ ÜZERİNDE ve KULLANILMAMIŞ olarak , 30 gün içinde yazılı bildirim yapmak şartıyla hiç bir neden göstermeden iade edebilirsiniz.

İade ve değişim hakkının kullanılabilmesi için kargo ve teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur.

1 ve 2. madde de belirtilen şartlar yerine gelmesini takip eden 10 gün içinde iade için; ÜRÜNÜN bedeli ödeme yapılan karta , ödeme şekline göre iade edilir. (taksitli alışverişte iade taksitli olarak gerçekleştirilir)

İade edilen ürünün Kargo bedeli Satıcı tarafından karşılanır. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedelinden kargo masrafları kesilerek iade edilir.

Önemli Not: İadeniz onaylandıktan sonra tarafınıza iade edilecek tutar, fatura üzerindeki ürün/ürünlerin bedelidir. Kargo, kullanılan bir hizmet olduğundan, bedeli iade edilememektedir

Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerle özel istek ve talepler doğrultusunda üretilen veya üzerinde değişiklik yada ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde iade kabul edilmez. Kozmetik, kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı ile iade edilebilir.

Paketli bozulan ürünlerde de iade kabul edilmez.

ÜRÜN teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun ÜRÜN bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ÜRÜN en geç 3 gün içinde ALICI tarafından tüm giderleri ALICI'ya ait olmak üzere SATICI'ya iade edilir. SATICI'nın ÜRÜN bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve herhülakarda saklıdır.

ÜRÜN'ün normal satış koşulları dışında olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi ve gecikmenin 10 günü aşması söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI'yı bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Sipariş iptallerinde ÜRÜN bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 10 gün içinde ALICI'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır.

ALICI ÜRÜN ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini Sözleşme'nin giriş kısmındaki SATICI ileşitim kanalları ile SATICI'ya bildirebilir.
Bize ulaşın
Telefon
0850 224 79 99
Posta adresi
Sarı Kanarya Sokak Yolbulan Plaza No:16 Kat:4-B Kozyatağı / İstanbul



Twitter
@gapturkiye
uste don
Ücretsiz Kargo
150 TL ve üzeri alışverişlere
Ücretsiz İade
Tüm siparişlerde
E-mail'ini kaydet
İlk alışverişe özel %15 indirim
email'ini kaydet
%15 indirimi kaçırma!*
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Müşteri hizmetleri
E-Arşiv Faturanı Görüntüle
İade
Kargo & Teslimat
Sipariş
Beden Tablosu
Taksit Tablosu
Anket
Site haritası
Arkadaşını davet et
BİZE ULAŞIN
Mağazalarımız
İletişim
TAKİP ET
© 1997 - 2017 Gap Mağazacılık A.Ş. | Gizlilik ilkeleri | Üyelik sözleşmesi | Bilgi Toplumu Hizmetleri | Sosyal sorumluluk | Hikayemiz | Kampanyalar
Fiba Group, Gap ve Banana Republic mağazaları açmaya ve işletmeye tek yetkilidir