{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "birthday": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
2.500 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE ÜCRETSİZ STANDART KARGO
gap
Üyelik Sözleşmesi | Bilgi Toplumu Hizmetleri | İşlem Rehberi | Sosyal Sorumluluk | İnsan Kaynakları | Kişisel Verilere İlişkin Aydınlatma Metni
Whatsapp

FİBA PERAKENDE GRUBU

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Hakkında Bilgilendirme

FİBA PERAKENDE GRUBU adına Marka Mağazacılık Anonim Şirketi, Gap ve Marks and Spencer markalarını, tek yetkili olarak Türkiye’de temsil etmekte ve kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla ilgili mevzuat çerçevesinde mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır.

Amacımız; 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu”nun 10. maddesi gereğince ve sizlerin memnuniyeti doğrultusunda, kişisel verilerinizin alınma şekilleri, işlenme amaçları, paylaşılan kişiler, hukuki nedenleri ve haklarınız konularında sizi en şeffaf şekilde bilgilendirmektir.

a) Veri Sorumlusu

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 sayılı Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Marka Mağazacılık Anonim Şirketi tarafından aşağıda açıklanan kapsamda toplanacak ve işlenebilecektir.

b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği

Şirketimiz tarafından, müşterileri, çalışanları, potansiyel müşterileri, potansiyel çalışanları, iş ortakları ve tedarikçileri gibi taraflardan, kimlik bilgisi, iletişim bilgisi, müşteri bilgisi, müşteri işlem bilgisi, işlem güvenliği bilgisi, hukuki işlem ve uyum bilgisi ile pazarlama satış bilgisi gibi kategorilerde kişisel veri toplanabilmektedir. Toplanan kişisel verileriniz;
- Şirketimiz ürün ve hizmetlerinin sizlere sunulabilmesi, kayıt ve belgelerin düzenlenebilmesi, yerel ve uluslararası yasal mevzuatın öngördüğü bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme, vergi ve sair yükümlülüklere uymak,
- Hizmet ve ürünlerin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılacak olan satış, tanıtım ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak size özel reklam, kampanya, avantajlar ve diğer faydaları sunmak,
- Bilgi işlem gereksinimleri, destek hizmetlerinin gerekliliği, bu hizmet ve ürünlere ilişkin olarak sizlere gerekli bilgilerin aktarılması amacıyla iletişim kurmak, 
- Satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak trafik ölçümleme, istatistiki analizler, Segmentasyon/ profilleme ve CRM çalışmalarını yürütmek, 
- Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi, şikâyet yönetimi, yeni hizmet ve ürünler ile ilgili görüş ve önerilerinizi almak, ürün ve hizmetlere, şikayet ve taleplerinize yönelik tarafınıza bilgi vermek, 
- Online satış ile ilgili üyeliğinizi,siparişlerinizi,ödeme işlemlerinizi gerçekleştirmek, 3.kişiler ile lojistik iş birliği sağlayıp ürün gönderimini sağlamak, ürün ve hizmetler önermek, online davranışsal reklamcılık ve pazarlama, hizmet kalitesinin ölçülmesi , iletişim,  optimizasyon, denetim, promosyon, ilgi alanları belirleme, skorlama, profilleme, iletişim yapmak, 
- Karşılaştırmalı ürün ve/veya hizmet teklifi, kişisel verilerinizi Şirketimize açıklamanıza konu olan, Ana Sözleşmesi’nde yazılı olan faaliyet konusu; hazır giyim, kozmetik ve ev eşyası v.b. satış işlerini düzenleyen kanun ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunulacak ürün ve hizmetlerde kullanılmak, 
- Resmî kurumlarca ilgili mevzuat hükümleri kapsamında öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak, bu hizmetlerden faydalanılmasına ilişkin olarak tabi olduğumuz yasal yükümlülükleri ifa etmek, 
- Şirketimizin ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması amacıyla; yürütülen finans operasyonları, iletişim, pazar araştırması ve sosyal sorumluluk aktiviteleri, satın alma operasyonları (talep, teklif, değerlendirme, sipariş, bütçelendirme), şirket içi sistem ve uygulama yönetimi operasyonları, hukuki operasyonları yönetmek, 
- Resmi makamlardan veya sizlerden gelen talepleri incelemek, değerlendirmek ve yanıtlamak,  bilgileriniz 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen Kişisel Veri İşleme Şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi ile sınırlı olmak üzere;
- Marka Mağazacılık Anonim Şirketi’nin iş ortaklarına, hissedarlarına, iştiraklerine, 
- Türk Ticaret Kanunu, Türk Borçlar Kanunu ve diğer kanun ve mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlara, 
- Kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları, idari merciler ve yasal mercilere, 
- Ürün/hizmet konularında hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız gerçek veya tüzel kişilere, program ortağı kurum ve kuruluşlara, müşterilerimize gönderdiğimiz iletilerin gönderilmesi konusunda anlaşmalı olduğumuz kurumlara, online mağazamızdan verilen siparişlerin size teslimini gerçekleştiren kargo şirketlerine 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.

ç) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, mağazalarımız, internet sitemiz ve mobil uygulamamız, çağrı merkezlerimiz, sosyal medya hesaplarımız gibi mecralardan sözlü, yazılı veya elektronik ortamda veya ilerde kurulacak/oluşabilecek diğer kanallar başta olmak üzere; Şirketimiz tarafından yasal mevzuat çerçevesinde yukarıda belirtilen amaçlarla ve sözleşmenin ifa edilmesi, kanundaki açıkça öngörülmüş olması,kişisel verilerinizin tarafınızca alenileştirilmiş olması, tarafınıza tanınacak olan hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması; sizin temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermeyecek şekilde, Şirketimiz’in meşru menfaatleri ve hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması şeklindeki hukuki sebeplerin varlığıyla sınırlı olarak toplanmaktadır.

d) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun'un 11. Maddesinde Sayılan Hakları

Kişişel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) madde 11 uyarınca Şirketimize başvurarak;

Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, Kişisel Verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, Kişisel Verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, Yurt içinde veya yurt dışında Kişisel Verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, Kişisel Verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, amaç süre ve meşruiyet prensipleri dâhilinde değerlendirilmek üzere Kişisel Verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini isteme, Kişisel Verilerinizin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin Kişisel Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, İşlenen Kişisel Verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi durumunda aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması halinde bu sonuca itiraz etme, Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi ve bu sebeple zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme,haklarına sahipsiniz. Haklarınıza ilişkin taleplerinizi Gap ve Banana Republic için burada yer alan formu doldurup, formda belirtilen yöntemlerle iletmeniz durumunda, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde sonuçlandıracaktır. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alınmayacaktır. On sayfanın üzerindeki her sayfa için 1(Bir) Türk Lirası işlem ücreti alınacaktır.

ETK Aydınlatma Metni

FİBA PERAKENDE GRUBU adına veri sorumlusu sıfatıyla Marka Mağazacılık Anonim Şirketi(“Şirket”), Gap ve Mark and Spencer markalarını, tek yetkili olarak Türkiye’de temsil etmekte ve kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla ilgili mevzuat çerçevesinde mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır.

Amacımız; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (“Kanun”) 10. Maddesi uyarınca kişisel verilerinizin toplanma yöntemleri, işlenme amaçları, aktarıldığı alıcı grupları, işlemenin dayanağı olan hukuki sebepler ve haklarınız konularında sizi en şeffaf şekilde bilgilendirmektir.

Süreç içerisinde, kişisel verileriniz 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata uygun şekilde tarafınıza ticari elektronik ileti (tercihinze göre elektronik posta veya SMS) gönderilmesi amacıyla işlenecektir.

a) İşlenen Kişisel Veriler

Kimlik: Ad, Soyad

İletişim: E-posta Adresi, Telefon Numarası, Adres

Pazarlama: Çerez kayıtları, Pazarlama - Kampanya çalışmasıyla elde edilen bilgiler; favoriler, beğeniler, davranışlar, tercihler, arama hareketleri, segmentler, çerez ve reklam tanıtıcısı/kimliği bilgileri, iletişim tercihleri, anket cevapları, demografik bilgiler, müşteri talep/şikayetleri, lokasyon

b) Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları

Toplanan kişisel verileriniz aşağıda işleme amaçlarıyla eşleştirilmiştir:

Ad, Soyad, E-posta Adresi, Telefon Numarası, Adres, Alışveriş geçmişi bilgileri:

• Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi

• Reklam/Kampanya/Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi

• Ürün/Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi

• Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlarla Bilgi Verilmesi

• Satış/Satış Sonrası Hizmetlerinin Yürütülmesi

Çerez kayıtları, Pazarlama - Kampanya çalışmasıyla elde edilen bilgiler; favoriler, beğeniler, davranışlar, tercihler, arama hareketleri, segmentler, çerez ve reklam tanıtıcısı/kimliği bilgileri, iletişim tercihleri, anket cevapları, demografik bilgiler, müşteri talep/şikayetleri, lokasyon bilgileri:

• Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi

• Reklam/Kampanya/Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi

• Ürün/Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi

c) Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, web siteleri ve mobil uygulamaları üzerinden veya mağazalarımızda işlem esnasında beyanlarınıza göre toplanmaktadır.

Süreç içerisinde işlenen tüm kişisel verileriniz yukarıda belirtilen amaçlarla sınırlı olarak Kanun’un 5. maddesinde belirtilmiş bulunan “ilgili kişinin açık rızasının olması” hukuki sebebine dayanılarak işlenmektedir.

d) Kişisel Verilerin Aktarılması

Ad soyad, e-posta adresi, telefon numarası ve adres kişisel verileriniz ilgili kişinin açık rızasının olması” hukuki sebebine dayanılarak;

- Yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi amacıyla Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları ile

- Reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi, Ürün/Hizmetlerin Pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla yurt içi ve yurt dışında mukim tedarikçilerimizle,

Çerez kayıtları, Pazarlama - Kampanya çalışmasıyla elde edilen bilgiler; favoriler, beğeniler, davranışlar, tercihler, arama hareketleri, segmentler, çerez ve reklam tanıtıcısı/kimliği bilgileri, iletişim tercihleri, anket cevapları, demografik bilgiler, müşteri talep/şikayetleri, lokasyon bilgileriniz ise;

Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi amacıyla yurt içi ve yurt dışında mukim tedarikçilerimizle paylaşılabilecektir.

e) İlgili Kişinin 6698 sayılı Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları

Kişişel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) madde 11 uyarınca Şirketimize başvurarak;

• Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

• Kişisel Verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

• Kişisel Verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

• Yurt içinde veya yurt dışında Kişisel Verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

• Kişisel Verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, amaç süre ve meşruiyet prensipleri dâhilinde değerlendirilmek üzere Kişisel Verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini isteme,

• Kişisel Verilerinizin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin Kişisel Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

• İşlenen Kişisel Verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi durumunda aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması halinde bu sonuca itiraz etme,

• Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi ve bu sebeple zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme,

haklarına sahipsiniz.

Haklarınıza ilişkin taleplerinizi burada yer alan formu doldurup, formda belirtilen yöntemlerle iletmeniz durumunda, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde sonuçlandıracaktır. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alınmayacaktır. On sayfanın üzerindeki her sayfa için 1(Bir) Türk Lirası işlem ücreti alınacaktır.

Açık Rıza Metni

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, Marka Mağazacılık A.Ş. (“Gap”) mağazalarından, www.gap.com.tr adresinden, (Gap) mobil uygulaması veya çağrı merkezi üzerinden her zaman erişebileceğim aydınlatma metninde detaylı olarak açıklandığı şekilde mevcut veya ileride güncelleyeceğim kişisel verilerimin; (Gap) nezdindeki üyeliğim ve alışverişlerime göre bana özel olanak ve teklifler sunulması, genel veya bana özel kişiselleştirilmiş kampanyalar, avantajlar, promosyonlar, reklamların oluşturulması, kampanya, yarışma, çekiliş ve diğer etkinliklerin düzenlenmesi, segmentasyon, profilleme, raporlama, pazarlama ve analiz çalışmalarının yapılması, Mobil Uygulama, Site veya diğer 3. taraf ortamlarında (Gap)’a ait reklamların ve pazarlama/iletişim faaliyetlerinin (Mobil Uygulama ve Site’deki bildirimler, pop-up gösterimi, kişiye özel teklifler, kullanıcı ekranlarının özelleştirilmesi, anket vs.) yürütülmesi ile müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik çalışmaların yapılması amacıyla işlenmesine rıza veriyorum.

Gap+ Loyalty Üye Programı
Sözleşmesi

Sözleşmeyi okuyup, onaylaman gerekmektedir.
Gap+ Loyalty Üye Programı
Sözleşmesi

Marka Mağazacılık A.Ş. Üyelik Sözleşmesi

İşbu Sözleşme,şirket merkezi Ünalan Mahallesi, Libadiye Caddesi, Emaar

Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye/İstanbul adresinde mukim

Marka Mağazacılık Anonim Şirketi (“Marka”) ile Müşteri Memnuniyet Programı

üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir.

Üye; ad, soyad, cep telefonu numarası, adres, e-mail, cinsiyet, doğum tarihi,

iletişim izin bilgilerinden oluşan formun doldurulması sonrasında kayıt işlemi,

elektronik ortamda gönderilen şifrenin ibrazı ile tamamlandığı andan itibaren

işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile Sözleşme’nin tüm

şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı

olacağını kabul eder. Üyeliğin gerçekleşebilmesi için, e-posta ve cep telefonu

numarası ile kayıt yapılması zorunludur. Üyeliğin sunduğu avantajlar, cep

telefonu bilgisinin ibrazı ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Sözleşme, üyelik şartlarını, gizlilik kurallarını, ve Kişisel Verilerinizin

İşlenmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içermektedir.

Marka Mağazacılık A.Ş., tek taraflı olarak işbu “Üyelik Sözleşmesi”ni uygun

göreceği herhangi bir zamanda değiştirebilir. İşbu “Üyelik Sözleşmesi”nin değişen

hükümleri, yayınlandığı tarihte geçerlilik kazanarak yürürlüğe girecek, geri

kalan hükümler aynen yürürlükte kalarak hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam

edecektir. İşbu “Üyelik Sözleşmesi”, "Üye"nin tek taraflı beyanları

ile değiştirilemez.

Marka Mağazacılık A.Ş. işbu Sözleşme ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu

da dahil geçerli yasal düzenlemelere bağlı kalmak kaydıyla, üyeliğe bağlı olan bütün

bilgileri, Sözleşme süresince veya Sözleşme’nin hitamından sonra dahi, bu

bilgileri anonimleştirmek şartıyla kendi pazarlama faaliyetleri ile ilgili

olarak kullanma hakkına sahiptir.

Üyelik Program

şartları/Koşulları;

1)      Mülkiyeti Marka’ya ait olan Müşteri Memnuniyet Programı, üyelerine; Türkiye’de Marka tarafından temsil edilen Marks & Spencer ve Gap mağazalarından ürün alımında, genel ve

özel kampanyalarda, promosyonlarda, tanıtımlarda, puan kazandırmalarda, hediye

çeki veya hediye verilmesinde, indirimlerde çeşitli avantajlar sağlamak

amacıyla Marka Mağazacılık A.Ş. markalarının ortak üyelik programı olarak

düzenlenmiştir.

2)      Program üyeliği hamiline düzenlenmiştir.Üye, başta Türk Borçlar Kanunu (TBK) ve Tüketicinin

Korunması Hakkında Kanun olmak üzere diğer ilgili mevzuat hükümleri ile Marka’nın üyelik programı kapsamında sunduğu hizmetlere ilişkin olarak yapacağı her türlü değişiklik,duyuru ve

bildirime uymayı kabul eder. Bu bildirimlere ve kanunlara aykırı kullanım

sebebiyle doğabilecek hukuki, cezai ve mali her türlü sorumluluk Üye’ye aittir.

3)      Marka; telefon, çağrı merkezleri, otomatik arama makineleri, e-posta, SMS, mektup, internet vb. kanallarla yapılacak genel veya özel avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları,

reklâm, pazar araştırması anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları

sunmak amacına yönelik olarak programa üye olan müşterilere onay vermeleri

halinde belirlenen vasıtalarla temasa geçer.

4)      Programa üye olanlara; pazarlama, reklam, bilgilendirme, indirim, tanıtım yapılması ve

benzeri amaçlarla ticari elektronik ileti gönderilmesi ve bu bilgileri

elektronik iletilerin gönderimini yapan 3.kişilerle ve Marka’nın iş ortakları

ile paylaşılması amacıyla açıkça onayları talep edilmektedir. Bu onay talebine

olumlu yanıt verilmesi halinde, yine üyelerin onayına göre taraflara e-posta

ve/veya kısa mesaj (sms) olarak ticari elektronik iletiler gönderilmektedir.

Üyeler diledikleri zaman bu e-postaları ya da kısa mesajları almamak için

bilgilendirme listesinden çıkartılmayı talep edebilir veya taraflarına

gönderilmiş olan e-postaların altında bulunan linke tıklayarak ya da kısa

mesajların alt kısmında bulunan reddetme prosedürünü izleyerek bilgilendirme

listesinden çıkabilirler.

5)      Birden fazla üyeliğe sahip olunması durumunda bu üyeliklerin sağladığı avantajlar, sadece bir üyelik için kullanılabilir, üyeliklerin avantajları toplanarak kullanılamaz.

6)      Marka tarafından sağlanan haklar, üyelik bilgilerinin eksiksiz, doğru ve güncel olması ve

üyeliğin aktif olarak kullanılması ile mümkündür. Marka; yanlış, düzensiz, eksik ve yanıltıcı bilgileri, genel ahlak kurallarına uygun olmayan ifadeleri içeren ve yasal mevzuata aykırı bilgilerin kullanılarak üye olunduğunu tespit etmesi halinde Üye’nin herhangi bir zamanda program üyeliğini iptal etme hakkına sahiptir. Üye’nin uygulamanın/ web sitesinin genel güvenliğini tehdit edecek faaliyetlere bulunması, üyeliği üzerinden haksız menfaat sağlaması ve genel olarak Marka’ya ait platforma zarar vermeye çalıştığının anlaşılması gibi durumlarda kişinin üyeliği Marka tarafından derhal silinebilir. Yukarıda belirtilenler dışında Marka gerekli gördüğü hallerde sebebini de bildirerek üyeliği iptal edip, Sözleşme’yi feshetme hakkını saklı tutar. Üyeliğe ilişkin bilgileri ve şifreyi gizli tutma yükümlülüğü Üye’ye ait olup bilgilerin 3.kişilerle paylaşılması halinde oluşabilecek zarardan Üye sorumludur.

7)      Marka, belirli sürelerde kullanılmayan puanları sıfırlama/silme hakkına sahiptir. Ayrıca

puanlar her yıl aksi belirtilmediği sürece 1 Ocak akşamı ve/veya 1 Temmuz akşamı silinir. Marka herhangi bir bildirim yapmadan değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Bilgilendirme: Puan Silme İşlemleri yapılırken 1 Ocak – 30 Haziran arası kazanılan puanlar bir sonraki yıl 1 Ocak akşamı, 1 Temmuz – 31 Aralık arası kazanılan puanlar, bir sonraki yılın 1 Temmuz akşamı silinir.

8)      Üyeler, programın sağlamış olduğu üyelik imkanlarından faydalanabilmek için istenen bilgileri tam ve doğru olarak vermek ve herhangi bir değişiklik durumunda zamanında bildirim

yapmak zorundadır.

9)      Marka dilediğinde bu üyeliği, tarafınıza iletilen AYDINLATMA METNİ’nde yer alan hususlar ve açık rızanıza istinaden bir banka, finansman kuruluşu v.b. ve Fiba Holding A.Ş., Fina Holding A.Ş. ve Grup şirketleri ve ortakları, iştiraklerine, iştirakçilerine, Gap Inc. Ve Marks & Spencer p.l.c şirketine devredebilir, kullandırabilir veya başka programlarla birleştirebilir. Marka Mağazacılık A.Ş., Üye’nin paylaşıma açtığı bilgileri, belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi için üçüncü kişilerle paylaşması gereken durumlar ile yasal zorunluluklar hariç üçüncü kişilerle paylaşmayacağını taahhüt eder.

10)  Üye’nin kazanacağı, genel, özel kampanya , promosyon , puan, hediye çeki veya hediye, indirim gibi haklar ve kullanım şartları, Marka tarafından tek yanlı belirlenir. Burada belirtilen haklar ile ilgili taraflar arasında çıkabilecek ihtilaflarda Marka’nın kayıtları esas alınacaktır. Marka bu hakları istediği şekilde düzenleme, değiştirme ve geri alma hakkına sahiptir. Bu düzenleme, değişiklikler

veya geri alma Marka tarafından uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan şartlara tabidir.

11)  Kazanılan hakların kullanımı,üyeliğin mağazada, Marka’ya ait web sitesi veya Marka’ya ait mobil uygulamalar üzerinden e-posta adresi ve güncel cep telefon numarası ile kayıt yapılması ve alışverişlerde üyeliğe kayıtlı olan cep telefonu numarasının ibraz

edilmesiyle mümkündür. Marka üyeliği, T.C yasalarına uygun olarak telekomünikasyon hizmeti verme izni ve yetkisine sahip operatörler aracılığı ile temin edilen, kendi adına kayıt edilmiş cep telefon numarasına sahip ve Türkiye’de ikamet eden kişiler için geçerlidir. Üyeliğe tanımlı cep telefonu numarası hiçbir koşul altında değiştirilemez, güncellenemez. Üyenin sisteme kaydettiği e-posta adresi veya cep telefonu numarası değiştiğinde, mevcut üyeliğinde kayıtlı bulunan e-posta adresi ve cep telefonu numarası değiştirilemez, güncellenemez. Üye daha önce üyelik kaydı oluşturmadığı e-posta adresi ve bu telefon numarası ile yeni bir üyelik oluşturması gerekir. Üyenin eski e-posta adresi veya cep telefon numarası üzerinden oluşturulan üyeliğinden kazanılan hakları, yeni üyeliğe devir edilemez.

12)  Alışverişe konu ürünlerin iadesinde, iade edilen ürün dolayısıyla Üye’ye verilen haklar geri

alınır. Diğer bir anlatımla, ürünün satın alınması ile kazanılan puanlar ve tüm yan haklar, ürünün iadesi durumunda Üye’nin hesabından düşülecektir.

13)  Üyelikte biriken puanlar veya ekstra haklar nakde çevrilemez; başkasına devredilemez veya nakit yerine kullanılamaz.

14)  Marka, üyelerin kazandığı hakların, kazanıldığı günde kullanılacağını garanti etmez.

15)  5 Türk Lirası (TL) ve üzerindeki değere denk gelen puanlar, Marka Mağazacılık A.Ş. tarafından temsil edilen markaların mağazalarında, web sitelerinde ve uygulamalarında üyenin sistemde bulunan cep telefonuna gönderilen şifrenin kasada kabul edilmesi ile harcanabilir. Kimlik ibrazı veya farklı yollar ile üyenin sahip olduğu 5 TL ve üzerine denk gelen puanlar kullanılamaz. 5 TL ve altı olan puanlar telefon numarası ibrazı ile kullanılabilir; üyenin cep telefonuna 5 TL ve altına denk gelen

puanların kullanımı için şifre gönderilmez. Kullanılan puanlardan Marka Mağazacılık A.Ş sorumlu değildir.

16)  Üyenin, Marks&Spencer ve Gap markalarından yaptığı alışveriş sonucu kazandığı puanların

kazanım/kullanım işlem hareketleri ortak puan hesabında yansır.

17)  Üyeliğin, Üye tarafından elektronik ortamda gönderilen şifre ile sonlandırılması ile üye

yukarıda belirtilen şartları peşinen kabul etmiş sayılır. Üye, Sözleşme’de belirtilen yükümlülüklere aykırı davranması sebebiyle Marka’nın uğradığı/uğrayacağı her türlü zararı tazmin edecektir. Marka, Üye’nin Sözleşme’ye aykırılığından dolayı üçüncü kişi ve kişilere veya kamu kurumlarına ödemek zorunda kalabileceği her türlü tazminat, idari/adli para cezaları için Üye’ye rücu hakkına sahiptir. Üye’nin maruz kalabileceği herhangi türden bilgisayar virüsleri, ve benzeri kötü amaçlı yazılımlar dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere, uğrayabilecekleri her türlü zarar ile ilgili Marka’nın hiçbir hukuki veya cezai sorumluluğu bulunmamaktadır. Üye, bu şekilde bir zararın oluşması halinde her ne isim altında olursa olsun Marka’dan herhangi bir talepte bulunmayacağını peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.

18)  Puan bilgilerini Türkiye’de Marka’ya ait Marks & Spencer ve Gap mağazalarından ve ilgili markaların mobil aplikasyonlarında üye girişi yaparak öğrenmek mümkündür.Üyeliğinizi markamagazacilik@hs03.kep.tr adresine mail atarak sonlandırabilirsiniz, bu durumda hesabınızda olan mevcut puanlar silinecektir.

19)  Üye’nin  bildirdiği veya bildireceği güncel cep telefonu/ e-posta adresi, Sözleşme ile ilgili olarak yapılacak her türlü bildirim için tebligat adresidir. Kayıtlı cep telefonu/ e-posta adresi kullanılarak yapılan her türlü bildirimin yollandıktan 1 (bir) gün sonra Üye’ye ulaştığı kabul edilecektir.

20)  Üye, www.gap.com.tr ve GAP Türkiye mobil uygulaması üzerinde sunulan hizmetlerden yararlanırken, Borçlar Kanunu, Türk Ceza Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Marka ve Patent Haklarının Korunması, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile Marka Mağazacılık A.Ş.’nin hizmetlerine ilişkin olarak yayımlayacağı her türlü duyuru ve bildirime uymayı kabul eder. Bu bildirimlere ve kanunlara aykırı kullanım sebebiyle doğabilecek hukuki, cezai ve mali her türlü sorumluluk Üye’ye aittir.

21)  Üye, diğer üyelerin ve ziyaretçilerin www.gap.com.tr ve GAP Türkiye mobil uygulaması kullanmasını zorlaştırıcı fiil ve eylemlerde bulunamaz; aksi takdirde üyeliğinin sonlandırılacağını ve bu durumdan doğabilecek her türlü hukuki ve cezai sorumluluğu üstleneceğini kabul

eder.

22)  www.gap.com.tr ve GAP Türkiye mobil uygulaması ziyaretçilere bilgi ve kolaylık sağlamak

amacı ile yer alan linkler ile ilgili riskler Üye’ye aittir.

23)  Üye, Marka Mağazacılık A.Ş’ye ait www.gap.com.tr alan adlı web sitesi ve GAP Türkiye mobil uygulamasında yer alan telif haklarına tabi çalışmaları hiçbir surette kullanamaz, paylaşamaz, dağıtamaz, çoğaltamaz, işleyemez, bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz.

24)  Üyelerin belirledikleri kullanıcı adı, şifre gibi bilgilerin üçüncü kişilerle paylaşılması durumunda, şifresinin başka kişiler tarafından kötü niyetle kullanılmasından doğrudan Üye sorumludur. www.gap.com.tr ve GAP Türkiye mobil uygulamasını Üye’lerin ziyareti sırasında bilgisayarlarına kaydedilen küçük veri dosyaları olarak tanımlanabilecek “çerez”ler (cookie) kullanılmaktadır. Bu dosyalar, Üye’lerin alışverişini daha verimli ve güvenli hale getirmek amaçlı kullanılan dosyalardır.

Bu dosyaları kullanmak istemiyorsanız veya bu dosyaların kullanımı hakkında bilgilendirilmek istiyorsanız, tarayıcınızda gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz. Ayrıca çerez kullanımına ilişkin detaylı bilgi için lütfen https://gap.com.tr/cerez-politikasi  yer alan Çerez Politikası’nı inceleyiniz.

 Diğer Hususlar;

Üyenin, üyelik kaydıyapması üyenin üyelik sözleşmesinde yer alan tüm maddeleri okuduğu ve üyelik sözleşmesinde yer alan maddeleri kabul ettiği anlamına gelir. İşbu Sözleşme, üyenin üye olması anında akdedilmiş ve karşılıklı olarak yürürlüğe girmiştir. İşbu Sözleşmenin yorum ve uygulanmasından doğacak ihtilafların hallinde İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve İcra Dairelerinin yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.

Onaylamıyorum Onaylıyorum