Sık Sorulan Sorular
Online'dan aldığım ürünü nasıl iade ederim?
Siparişimin kargo gönderi durumunu kontrol edebilir miyim?
-
İade & Değişim
Herhangi bir nedenden dolayı, aldığın ürün belki küçük gelmiştir veya tam “senlik” değildir. Ürününü iade etmek veya değiştirmek istersen sana yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Online'dan Alınan Ürünler Hediyeler Geri Ödemeler İade Politikası -
Sipariş & Teslimat
Online'da istediğin markamızdan sipariş ver, Türkiye'nin tüm şehirlerine gönderimini yapalım.
Sipariş Ver Hediye Paketi Ödeme Seçenekleri Kargo ve Teslimat Click & Collect -
Sipariş Takip & Sipariş İptali
Satın almadan-teslimata siparişini takip edebilirsin.
Sipariş Durumunu Öğren Siparişini Takip Et Siparişini İptal Et -
Alışveriş Sepeti
Online alışverişin ne kadar kolay olduğunu, aradığın bedeni bulmayı veya promosyon kodunu kullanmayı buradan öğrenebilirsin.
Alışveriş Deneyimi Alışveriş Sepeti Beden Ölçü Tablosu Email Güncellemeleri Kampanya Kodları Ürün Kodları -
Hesabın Hakkında
Fatura bilgilerini veya şifreni değiştir; yeni gelen ürünler ve güncel kampanyalardan haberdar olmak için email'ini kaydet.
Hesabını yönet Neden üye olmalıyım -
Click + Collect Mağazadan Teslim Al
Siparişini tercih ettiğin Gap mağazasından teslim alabilmeni sağlayan bir sistemdir. Siparişini oluştururken teslimat adresi olarak sana uygun olan bir mağazamızı seçmen yeterlidir.
CLICK + COLLECT siparişini nasıl oluşturabilirim? Mağazadan teslimat için kargo ücreti ödeyecek miyim? Siparişimi ne kadar süre içerisinde mağazadan teslim alabilirim? Siparişimi teslim almazsam ne olacak?
Bize Ulaşın
İletişim FormuBizi Arayın
0850 224 79 99(Türkiye'nin her yerinden) Gap Müşteri Hizmetleri hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.