{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Online mağazadan alınan ürünün iade ve değişimi.

Umarız yaptığınız alışverişten memnun kalmışsınızdır. Herhangi bir nedenden dolayı, belki size küçük gelmiştir veya tam “sizlik” değildir, siparişinizi iade etmek veya değiştirmek isterseniz size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Websitemizden satın almış olduğunuz ürünleri siparişin size ulaşma tarihini takip eden 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade politikasıyla ilgili tüm detayları ‘İade Politikası’ sayfasında bulabilirsiniz.

Hediyelerin iade veya değişimi nasıl olacak?
Kargo ile iade (İnternet siparişleri)

1) Faturanızın hazırlayın

Size gönderilen irsaliyenin arka yüzünde bulunan “İade Edilmek İstenen Ürünler” bölümüne iade etmek istediğiniz ürünleri, adetlerini ve bedenlerini yazın.

2) Paketinizi hazırlayın

  • İade etmek istediğiniz ürünleri tercihen size göndermiş olduğumuz kutuya koyun.
  • Kutunun içinden çıkan, size göndermiş olduğumuz iade adres etiketini kutunun üzerine yapıştırın.
  • Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodumuz : 303353027

3) Kargoya verin

İade paketiniz hazırsa;

  • Yurtiçi Kargo'yu 444 9 999 nolu telefondan arayarak iade talebiniz olduğunu belirtin.
  • Ya da size en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine paketinizi teslim edin.

Sonra ne olacak?

İadeniz bize ulaştıktan sonra size haber veren bir email gönderiyoruz ve iade ettiğiniz ürün(ler)e ödemiş olduğunuz tutarı iade ediyoruz. Satınalma hangi ödeme yöntemiyle yapılmışsa, geri ödemesi de aynı yöntem ile yapılacaktır. Eğer sipariş verilirken kredi kartıyla yapılmışsa, geri ödemeniz hesabınıza bankanıza bağlı olarak 3 ile 5 gün içerisinde yansıtılabilir.

NOT: Gap E-ticaret Deposu'nda yalnızca iade işlemleri kabul edilmektedir. Beden ve renk değişimleri yalnızca mağazalardan yapılmaktadır. Eğer yakınınızda bir Gap Mağazası yok ise, değiştirmek istediğiniz ürünü iade işlemi olarak Gap E-ticaret Deposu’na gönderebilir ve yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Kargo ile iade (İnternet siparişleri)

Sırasıyla şunu yapın;

1) Size en yakın mağazayı bulun.

2) İade ve değişim yapmak istediğiniz ürünlerle birlikte irsaliye veya fatura kopyanızla mağazalara getiriniz.

3) Satış danışmanlarımızdan yardım isteyiniz.

Eğer iade edeceğiniz ürün size hediye olarak gelmişse, bunu lütfen satış danışmanına söyleyin. Daha fazla bilgi için, bakınız:Hediye ürünün iade ve değişimi.

Mağaza iade politikalarıyla ilgili başka sorularınız olursa lütfen bizimle temas kurmaktan çekinmeyin veya size en yakın mağazamızla görüşün.

Sonra ne olacak?

Sipariş için kullanılan ödeme yöntemi hangisiyse yine aynı yöntemle geri ödemeniz yapılır. Eğer geri ödemeniz kredi kartınıza yapılmışsa, kredi kartınızın ait olduğu banka geri ödemenizi 7 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtabilir.

Online mağazadan alınan ürünün iade ve değişimi.

Umarız yaptığınız alışverişten memnun kalmışsınızdır. Herhangi bir nedenden dolayı, belki size küçük gelmiştir veya tam “sizlik” değildir, siparişinizi iade etmek veya değiştirmek isterseniz size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Websitemizden satın almış olduğunuz ürünleri siparişin size ulaşma tarihini takip eden 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade politikasıyla ilgili tüm detayları ‘İade Politikası’ sayfasında bulabilirsiniz.

Hediyelerin iade veya değişimi nasıl olacak?
Kargo ile iade (İnternet siparişleri)

1) Faturanızın hazırlayın

Size gönderilen irsaliyenin arka yüzünde bulunan “İade Edilmek İstenen Ürünler” bölümüne iade etmek istediğiniz ürünleri, adetlerini ve bedenlerini yazın.

2) Paketinizi hazırlayın

  • İade etmek istediğiniz ürünleri tercihen size göndermiş olduğumuz kutuya koyun.
  • Kutunun içinden çıkan, size göndermiş olduğumuz iade adres etiketini kutunun üzerine yapıştırın.
  • Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodumuz : 303353027

3) Kargoya verin

İade paketiniz hazırsa;

  • Yurtiçi Kargo'yu 444 9 999 nolu telefondan arayarak iade talebiniz olduğunu belirtin.
  • Ya da size en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine paketinizi teslim edin.

Sonra ne olacak?

İadeniz bize ulaştıktan sonra size haber veren bir email gönderiyoruz ve iade ettiğiniz ürün(ler)e ödemiş olduğunuz tutarı iade ediyoruz. Satınalma hangi ödeme yöntemiyle yapılmışsa, geri ödemesi de aynı yöntem ile yapılacaktır. Eğer sipariş verilirken kredi kartıyla yapılmışsa, geri ödemeniz hesabınıza bankanıza bağlı olarak 3 ile 5 gün içerisinde yansıtılabilir.

NOT: Gap E-ticaret Deposu'nda yalnızca iade işlemleri kabul edilmektedir. Beden ve renk değişimleri yalnızca mağazalardan yapılmaktadır. Eğer yakınınızda bir Gap Mağazası yok ise, değiştirmek istediğiniz ürünü iade işlemi olarak Gap E-ticaret Deposu’na gönderebilir ve yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Kargo ile iade (İnternet siparişleri)

Sırasıyla şunu yapın;

1) Size en yakın mağazayı bulun.

2) İade ve değişim yapmak istediğiniz ürünlerle birlikte irsaliye veya fatura kopyanızla mağazalara getiriniz.

3) Satış danışmanlarımızdan yardım isteyiniz.

Eğer iade edeceğiniz ürün size hediye olarak gelmişse, bunu lütfen satış danışmanına söyleyin. Daha fazla bilgi için, bakınız:Hediye ürünün iade ve değişimi.

Mağaza iade politikalarıyla ilgili başka sorularınız olursa lütfen bizimle temas kurmaktan çekinmeyin veya size en yakın mağazamızla görüşün.

Sonra ne olacak?

Sipariş için kullanılan ödeme yöntemi hangisiyse yine aynı yöntemle geri ödemeniz yapılır. Eğer geri ödemeniz kredi kartınıza yapılmışsa, kredi kartınızın ait olduğu banka geri ödemenizi 7 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtabilir.

Hediye iade ve değişimi

Bedeni veya rengi size uymayan bir hediye mi aldınız? Mağazalarımızdan ürünü değiştirmenize yardımcı olabilir veya hediyeye ödenen orijinal fiyat üzerinden size hediye çeki verebiliriz.

Hediye ürünü mağazadan değiştirmek ve iptal etmek

Online mağazadan hediye olarak alınan Gap ve Banana Republic ürünlerinin iade veya değişim işlemi ilgili markanın mağazasından yapılır. Örneğin, Gap.com.tr'den satın alınmış bir hediye alırsanız, hediye gelen ürünü Banana Republic mağazalarından değil, sadece Gap mağazalarından değiştirip, iade edebilirsiniz.
Şu adımları izleyin;

1) Size en yakın mağazayı bulun.

2) Ürününüz, size gelen irsaliye veya değişim kartıyla birlikte mağazaya gelin.

3) Satış danışmanına, online'dan hediye alınmış bir ürünü değiştirmek ya da iade edip hediye çeki almak istediğinizi söyleyin.

Sonra ne olacak?

Size verilen hediye çekini 1 yıl içerisinde herhangi bir mağazada kullanabileceksiniz.

Geri ödemeler

İadelerin çoğu satın almadaki ödeme yöntemiyle yapılır.
İşte çeşitli ödeme yöntemlerinin detayları.

Ödemeniz... Geri ödemeniz...
Kredi kartıyla ise Geri ödemeniz yine aynı kredi kartına yapılır.
Banka kartıyla ise Geri ödemeniz yine aynı banka kartına yapılır.
Geri ödemelere KDV dahil olup, satın almadaki ödeme yöntemiyle iade edilir. Eğer geri ödeme kredi kartınıza yapılmışsa, iade tutarının bankanız tarafından hesabınıza yansıtılması 10 iş gününü bulabilir.

İade ve Değişim Politikaları

İşte her iki markamızın, iade ve değişimleri nasıl ele aldığına dair hızlı bir genel bakış.

Adım adım bir ürünü nasıl iade edip değiştirebileceğiniz ile ilgili açıklamalar için bakınız "Online'dan alınan ürünlerin iade ve değişimi"

GAP BANANA REPUBLIC

Hangi ürünler iade edilip değiştirilebilir?

Orijinal durumdaki: yıkanmamış ve kullanılmamış, ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması koşuluyla iade edebilirsiniz. İade edilen ürünlerin etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması gerekiyor. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edilerek zarar görmemiş olduğundan emin olunacaktır. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) iade edilmesi zorunludur. Bu koşulları sağlamayan ürünler iade alınmayacaktır.
Taşıma sırasında hasar görmüş veya defolu ürünler her zaman iade edilebilir.
Online'dan alınmış olan ürün ya da ürünlerin değişim SADECE MAĞAZALARDAN yapılabilir. Gap markalı ürünler Gap mağazalarına, Banana Republic markalı ürünler ise Banana Republic mağazalarına iade edilebilir.

İade yaparken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargolar ile gönderilenlerin ücreti tarafımızdan karşılanmayacaktır.

Online'dan almış olduğum bir ürünü ne kadar süre içerisinde iade eder ya da değiştirebilirim?

Online'dan almış olduğunuz ürünleri, satın alınma tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilir ya da mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.

İademin geri ödemesini ne zaman alırım?

İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2 iş günü içerisinde hangi ödeme yöntemiyle satın alma yaptıysanız aynı yolla geri ödeme yapılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir.

Online'dan satın alınmış bir hediyeyi nasıl değiştirebilirim?

Online'dan satın alınmış bir hediyeyi, paket ile birlikte gelen irsaliye ya da değişim kartıyla birlikte mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.

Online'dan alınmış bir ürünün değişim veya iadesi mağazalardan yapılabilir mi?

Evet, online'dan alınmış bir ürünün değişim veya iadesini mağazalardan yapabilirsiniz.(1)

Mağazalardan alınmış olan bir ürünün iadesi kargo yoluyla online mağaza deposuna ya da mağazalara gönderilebilir mi?

Hayır

Belirli ürünlerin iadesinde kısıtlamalar var mı?

Mayolar (1) - İç Giyim Ürünler (2)
Gap Mağazacılık A.Ş. dışında, farklı satış kanallarından alınan ürünlerin iade ve değişimi yine aynı satış kanalına yapılabilir.

Notlar:

(1): Mayoların fiyat etiketi ve hijyenik bantı üzerilerinde olmalıdır.
(2): Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade kabul edilmez.

Online Alışverişte İade & Değişimler

Hangi ürünler değiştirilebilir ya da iade edilebilir?
Gap, Banana Republic:

Ürünler orijinal haliyle, giyilmemiş ve yıkanmamış olmalıdır.

Taşıma sırasında hasar görmüş veya defolu ürünler her zaman iade alınır veya değiştirilebilir.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade işlemini gerçekleştirebilmek için, irsaliyenizin arkasındaki ya da faturanızın üzerindeki iade bölümünü doldurarak iade edeceğiniz ürün ile birlikte "Gap E-Ticaret Deposu Ekol Lojistik Orkide Tesisleri Hastane Mahallesi Hadımköy-Nakkaş Yolu Caddesi No.15 34276 Arnavutköy / İstanbul” adresine Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

İade yerine ürünlerde beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Online mağazamızdan aldığınız ürünlerin değişimini, 30 gün içerisinde faturası ile birlikte mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

Ürünlerimi iade ederken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İadenizi Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak "Gap E-Ticaret Deposu Ekol Lojistik Orkide Tesisleri Hastane Mahallesi Hadımköy-Nakkaş Yolu Caddesi No.15 34276 Arnavutköy / İstanbul" adresimize gönderebilirsiniz.

Tamamlanan iade işlemlerimi site üzerinden nasıl takip edebilirim?

İadelerinizi “Hesabın - Siparişlerim” bölümünden İadelerim sekmesinden takip edebilirsiniz.

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinizi, sitemizin İletisim bölümünden bize mesaj göndererek veya 0850 224 79 99 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. İade bedeliniz 2 iş günü içerisinde kredi kartınıza yansıtılır.

Faturamı kaybettim ne yapmam gerekiyor?

Fatura Sorgulama link'inden Fatura Barkod No. alanına sipariş numaranızı ve sonrasında toplam fatura tutarınızı belirterek online faturanızı pdf formatında indirebilirsiniz.

Online sipariş vermek

Kendiniz için ya da başkası için hediye olarak sipariş vermek hızlı ve oldukça kolay bir süreç.

Nasıl sipariş verebilirim?

ASepetinize en az bir ürün atıp ödeme sayfasına gidebilirsiniz. (ya da sağ üst köşede yer alan ¨Sepetim¨ bölümünden kolayca ödeme sayfasına gidebilirsiniz).

Hediye paketi, fatura-teslimat adresi girişleri ve ödeme seçenekleri gibi bilgileri bu adımda tamamlayabilirsiniz.

Ayrıca siparişinizi tamamlamadan önce renk, beden ve adet değişiklikleri bu sayfada yapabilmeniz mümkündür.

Sonra ne olacak?

Siparişinizi verdikten hemen sonra aynı sayfada sipariş onay bilgileri belirecektir. Onay bilgileri içinde sipariş numaranızı bulabilirsiniz. Tarayıcınızı kapatmadan önce sipariş numaranızı not etmenizi tavsiye ederiz.

Yine siparişinizle birlikte kısa bir süre içerisinde email adresinize, sipariş numaranızın ve sipariş durumunu takip edebileceğiniz sipariş takip link'inin yer aldığı bir email göndereceğiz. Siparişinizin durumunu dilediğiniz zaman website'mizin sağ üst köşesinde bulunan "Siparişlerim" link'ine giriş yaparak görüntüleyebilirsiniz.

Siparişiniz depomuzdan sevk edildiğinde, bizden kargo takip detaylarının yer aldığı ikinci bir email daha alacaksınız. Kargo takibi hakkında daha fazla bilgi için "Siparişini takip et başlığına göz atabilirsiniz."

Online sipariş vermek

Kendiniz için ya da başkası için hediye olarak sipariş vermek hızlı ve oldukça kolay bir süreç.

Nasıl sipariş verebilirim?

ASepetinize en az bir ürün atıp ödeme sayfasına gidebilirsiniz. (ya da sağ üst köşede yer alan ¨Sepetim¨ bölümünden kolayca ödeme sayfasına gidebilirsiniz).

Hediye paketi, fatura-teslimat adresi girişleri ve ödeme seçenekleri gibi bilgileri bu adımda tamamlayabilirsiniz.

Ayrıca siparişinizi tamamlamadan önce renk, beden ve adet değişiklikleri bu sayfada yapabilmeniz mümkündür.

Sonra ne olacak?

Siparişinizi verdikten hemen sonra aynı sayfada sipariş onay bilgileri belirecektir. Onay bilgileri içinde sipariş numaranızı bulabilirsiniz. Tarayıcınızı kapatmadan önce sipariş numaranızı not etmenizi tavsiye ederiz.

Yine siparişinizle birlikte kısa bir süre içerisinde email adresinize, sipariş numaranızın ve sipariş durumunu takip edebileceğiniz sipariş takip link'inin yer aldığı bir email göndereceğiz. Siparişinizin durumunu dilediğiniz zaman website'mizin sağ üst köşesinde bulunan "Siparişlerim" link'ine giriş yaparak görüntüleyebilirsiniz.

Siparişiniz depomuzdan sevk edildiğinde, bizden kargo takip detaylarının yer aldığı ikinci bir email daha alacaksınız. Kargo takibi hakkında daha fazla bilgi için "Siparişini takip et başlığına göz atabilirsiniz."

Hediye Paketi

Website'mizde hediye almak başka bir şey almak kadar kolay ve buna ilaveten hediye paketi yaptırma ve hediye notu yazma seçenekleriniz de var.

Gap ve Banana Republic için :

Standart Hediye Kutularımız
Gap ve Banana Republic için, talep edildiği takdirde ücretsiz hediye paketi göndermekteyiz. Genel olarak, sipariş edilen üç ürün için bir adet hediye paketi göndermekteyiz. Ancak müşteri hizmetlerimize ilettiğiniz takdirde satın alınan ürün sayısını geçmeyecek adette hediye paketi gönderebilmekteyiz.

Hediye paketi istemek

Gap ve Banana Republic website'lerinin Online ödeme ekranında hediye notu alanını doldurduğunuz takdirde siparişinizle birlikte hediye paketi gönderilecektir.

Sonra ne olacak?

Hediyenizi belirtilen şekilde paketleyip, yazmış olduğunuz hediye notunu ekleyerek belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderiyoruz.

Eğer siparişiniz içerisinde her iki markanın da ürünü var ise, hangi website'mizin ödeme sayfasını kullanmışsanız ürünleriniz o markanın hediye kutusuyla gönderilecektir. Örneğin, hem Gap hem Banana Republic ürünlerinden aldıysanız, ödemeyi Banana Republic sayfasından yaptıysanız hediye paketiniz Banana Republic hediye kutusuyla gelecektir.

Hediye mesajı eklemek

Gap ve Banana Republic'ten Online hediye satın almaları için hediye notu yazabilirisiniz. Sipariş başına sadece tek bir hediye notu yazabilirsiniz.

Sonra ne olacak?

Hediye notunuzu bir kart üzerine basıp, hediye kutusunun içine koyarak gönderiyoruz.

Ödeme Seçenekleri

Sevdiğin ürünleri satın alman için.işte ödeme seçeneklerin!

Banka veya Kredi kartı ile ödeme


Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde kartın üzerindeki ismi, kart numarasını, son kullanma tarihini ve kartın arka kısmında yer alan CVV kodunu girmeniz gerekmektedir.

Bu bilgiler, fatura adresiyle birlikte satın alma işlemi sırasında girilir. Daha fazla bilgi için Sipariş Vermeksayfasına gidebilirsiniz.

Bu kredi kartları tüm mağazalarımızda ve web sitelerimizde kabul edilmektedir.


Yukarıda listelenen finansal hizmet şirketleri tarafından çıkarılan banka kartları, tüm mağazalarımızda ve web sitelerimizde kabul edilmektedir.

Online Alışverişte İade & Değişimler

Kargo ücreti

Minimum alışveriş tutarı GAP BANANA REPUBLIC

Standart
2-5 gün

Yok 7,90 TL

Ücretsiz Kargo
2-5 gün

200 TL Ücretsiz

Not:

Resmi tatillerde ve hafta sonu verdiğiniz siparişlerin teslim süresi tatil bitiminden itibaren 5 gündür. Sevgililer Günü, Yılbaşı ve bayram dönemlerinde verdiğiniz siparişlerde bu hususa dikkat etmenizi öneririz.

Teslimat politikası

200 TL ve Üzeri Alışverişe
Ücretsiz Kargonote1
Standart

Gönderim Süresi

2-5 gün 2-5 gün

Nerede geçerli?

Tüm Türkiye Tüm Türkiye

Not:

(1): Teslim süreleri iş günleri olarak belirlenmiştir.Teslim Süreleri alıcının adres detaylarına göre değişkenlik gösterebilir.
(2): Yurtiçi Kargo gönderi hizmetleri ve teslim sürelerini değiştirme hakkını saklı tutar.

Kargo ve teslimat politikası hakkında

Kargo ücreti ve sevk tarihi, kargoya email'inde ayrıca belirtilmektedir..

Depomuzun konumuna ve teslimat adresinize bağlı olarak kargo teslim süresi değişkenlik gösterebilir. Kargo teslim süreleriyle ilgili detaylı bilgi için: Teslimat Süreleri

Siparişim neden iki veya daha fazla pakette geliyor?

Bazen, siparişinizi iki veya daha fazla gönderimde göndermemiz gerekir. Sevkiyat ücretimiz yalnızca ilk gönderilen paket için geçerlidir. Aynı siparişteki çoklu gönderimler için ek kargo ücreti alınmaz.

Birden fazla adrese gönderim yapmak için

Eğer aynı anda farklı kişiler için alışveriş yapıyor ve ürünleri yine farklı adreslere göndermek istiyorsanız, her bir adres için ayrı sipariş vermeniz gerekir. Tek bir sipariş birden fazla adrese sevk edilemez. Her bir sipariş için ayrı kargo ücreti tahsil edilir.

Bunu yapabilrmek için sepet sayfasındaki "Sonra al" özelliğini kullanabilirsiniz.

1) Satınalmaya hazır olduğunuzda, sepet ekranına gidin (ekranın sağ üst köşesindeki sepet ikonuna tıklayarak).

2) Satınalmaya hazır olduğunuzda, sepet ekranına gidin (ekranın sağ üst köşesindeki sepet ikonuna tıklayarak).

3) Kalan ürünler için ürünlerin yanındaki "sonra al" seçeneğine tıklayın. Böylelikle kalan ürünleri aktif sepetin altındaki saklama kategorisine almış olacaksınız.

4) İlk adrese gönderilecek siparişiniz için siparişinizi tamamlayın. Sonrasında, 1. adımdaki işlemi tekrar ederek sepet sayfasında saklanan ürünleri aktif sepete alın.

CLICK + COLLECT

CLICK + COLLECT, siparişinizi tercih ettiğiniz Gap mağazasından teslim alabilmenizi sağlayan bir sistemdir. Siparişinizi oluştururken teslimat adresi olarak size uygun olan bir mağazamızı seçmeniz yeterlidir.

CLICK + COLLECT seçeneği ile oluşturduğunuz siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

CLICK + COLLECT siparişini nasıl oluşturabilirim?

Website’mizden sipariş verirken ödeme ekranında teslimat seçeneklerinden CLICK + COLLECT’i seçin, karşınıza çıkan mağaza listesinden teslimatın yapılmasını istediğiniz mağazayı seçin.

CLICK + COLLECT siparişiniz oluşturulma tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde mağazaya teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde size bir bildirim email’i gönderilecektir.

Neden tüm Gap mağazalarında Click + Collect hizmeti yok?

Şimdilik CLICK + COLLECT hizmetini seçili mağazalarda vermekteyiz. Önümüzdeki günlerde daha fazla Gap mağazasında CLICK + COLLECT'i aktif hale getirmek istiyoruz. Diğer mağazalarda CLICK + COLLECT hizmetini sunmaya başladıkça website’miz güncellenecektir.

Gap gibi Banana Republic ürünlerinde de CLICK + COLLECT hizmetini kullanabilir miyim?

Evet - Banana Republic siparişinizi mağazadan teslim almak için mevcut olan Gap mağazasını seçerek, yukarıdaki ile aynı işlemi uygulamanız yeterlidir.

CLICK + COLLECT şu anda Banana Republic mağazalarında mevcut değildir.

Siparişimin teslimat için mağazada hazır olduğunu nasıl bileceğim?

Siparişiniz mağazaya ulaştığında, vermiş olduğunuz cep telefonu numarasına bir bildirim SMS’i gönderilecektir.

Siparişimi mağazadan teslim alabilmem için ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizi mağazadan teslim alabilmeniz için size GAP’ten gönderilen SMS’teki onay kodunu, sipariş numaranızla birlikte mağaza personeline bildirmeniz gerekmektedir. Eğer göndermiş olduğumuz SMS tarafınıza ulaşmamışsa, kimliğinizi mağaza personeline göstererek (bu pasaport, sürücü belgesi de olabilir) size ait olan sipariş kolisini teslim alabilirsiniz.

Siparişimi ne kadar süre içerisinde mağazadan teslim alabilirim?

Siparişiniz mağazaya ulaştıktan sonra sms ile bilgilendirilirsiniz. Siparişinizin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 14 gündür. Bu süre içerisinde teslim olmadığı takdirde siparişiniz iade edilmek üzere depomuza gönderilir.

Siparişimi benim yerime yakınım/arkadaşım alabilir mi?

Mağazamıza siparişinizi teslim almak için gelemediğiniz durumlarda, size gelen onay kodu SMS’ini ileteceğiniz bir yakınınız ya da arkadaşınız siparişinizi sizin adınıza mağazamızdan teslim alabilir.

Siparişimi teslim almazsam ne olacak?

Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda iade işlemi gerçekleştirilecektir. Kredi kartı ya da banka kartı ile oluşturduğunuz siparişlerin iade ödemesi kredi kartınıza ya da banka hesabınıza yansıtılacaktır. İade ödemenizin kartınıza ya da hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Siparişimi mağazada hangi birimden teslim alabilirim?

Siparişinizi mağazalarımızın kasa bölümünden teslim alabilirsiniz. Mağaza personeli size yardımcı olmaktan mutluluk duyacak ve sizi yönlendirecektir.

Mağazadan teslimat seçeneği ile oluşturduğum siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız lütfen 0850 224 79 99 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayınız ya da musterihizmetlerigap@gapturkey.com.tr adresine e-mail göndererek talebinizi iletiniz. Kargoya verilen siparişlerde iptal işlemi yapılamamaktadır.

Not: Lütfen taleplerinizde sipariş numarası bilgisini iletmeyi unutmayınız.

Mağazadan teslim aldığım ürünleri mağazada değiştirebilir ya da iade edebilir miyim?

Mağazadan teslim aldığınız ürünlerin değişim ve iadesini 30 gün içerisinde mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizin durumunu öğrenin

Siparişinizi verdiğiniz andan kapınıza kadar, siparişinizin hangi aşamalardan geçtiğini takip edebilirsiniz.

Eğer siparişiniz "Hazırlanıyor" durumuna geçmiş ise, sipariş ettiğiniz ürünler hazırlanmaya başlanmış demektir. Siparişiniz "Sevke Hazır" durumuna geçtiğinde ise, siparişiniz kargo firmasına verilmeye hazır hale gelmiştir. Son olarak, "Kargoya verildi" durumunda, siparişiniz kargo firmasına teslim edilmiş olup, beraberinde kargo takip bilgisi email olarak size gönderilecektir.

Siparişinizin durumunu kontrol etmek

"Siparişlerim" sayfasından siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Bu linke ayrıca website'sinin sağ üst köşesindeki "hesabın" alanından ulaşabilirsin. İster hesabına giriş yapıp sipariş geçmişini görüntüleyebilir, ister sipariş numarası ve email adresini girerek tek bir siparişin durumunu sorgulayabilirsiniz.


Her bir siparişin:

  • Adınız, toplam tutar ve ürünlerin yer aldığı Sipariş detayları
  • Kargo firmasının adı, paketin takip bilgileri link'inin bulunduğu Sevkiyat bilgilerini bulabilirsiniz.

Sonra ne olacak?

Siparişinizi belirtilen teslim süresi içinde almanızı sağlamak için siparişinizi en kısa sürede işleme alıyoruz. Siparişiniz tahmini teslim süresi içerisinde size ulaşmazsa lütfen bizimle iletişime geçin.

Bazen, yüksek talep, belirli ürünlerin stoklarının tükenmesine neden olur. Sipariş verdiğiniz üründe stok hatası olması halinde sizi e-mail ile bilgilendireceğiz.

Bu şekilde, çok nadir de olsa, tekrar stoklara gelmesi beklenmeyen, stoku tükenmiş ürünlere sipariş gelmesi durumunda, siparişteki bu ürün iptal edilir. Ürün tutarı, kargo ücretiyle birlikte iade edilir.

Siparişinizin durumunu öğrenin

Siparişinizi verdiğiniz andan kapınıza kadar, siparişinizin hangi aşamalardan geçtiğini takip edebilirsiniz.

Eğer siparişiniz "Hazırlanıyor" durumuna geçmiş ise, sipariş ettiğiniz ürünler hazırlanmaya başlanmış demektir. Siparişiniz "Sevke Hazır" durumuna geçtiğinde ise, siparişiniz kargo firmasına verilmeye hazır hale gelmiştir. Son olarak, "Kargoya verildi" durumunda, siparişiniz kargo firmasına teslim edilmiş olup, beraberinde kargo takip bilgisi email olarak size gönderilecektir.

Siparişinizin durumunu kontrol etmek

"Siparişlerim" sayfasından siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Bu linke ayrıca website'sinin sağ üst köşesindeki "hesabın" alanından ulaşabilirsin. İster hesabına giriş yapıp sipariş geçmişini görüntüleyebilir, ister sipariş numarası ve email adresini girerek tek bir siparişin durumunu sorgulayabilirsiniz.


Her bir siparişin:

  • Adınız, toplam tutar ve ürünlerin yer aldığı Sipariş detayları
  • Kargo firmasının adı, paketin takip bilgileri link'inin bulunduğu Sevkiyat bilgilerini bulabilirsiniz.

Sonra ne olacak?

Siparişinizi belirtilen teslim süresi içinde almanızı sağlamak için siparişinizi en kısa sürede işleme alıyoruz. Siparişiniz tahmini teslim süresi içerisinde size ulaşmazsa lütfen bizimle iletişime geçin.

Bazen, yüksek talep, belirli ürünlerin stoklarının tükenmesine neden olur. Sipariş verdiğiniz üründe stok hatası olması halinde sizi e-mail ile bilgilendireceğiz.

Bu şekilde, çok nadir de olsa, tekrar stoklara gelmesi beklenmeyen, stoku tükenmiş ürünlere sipariş gelmesi durumunda, siparişteki bu ürün iptal edilir. Ürün tutarı, kargo ücretiyle birlikte iade edilir.

Kargonuzu takip edin

Vermiş olduğunuz siparişi size göndermiş olduğumuz kargo link'inden takip edin.

Siparişim nerede?

Kargonuzu takip etmek için "Siparişlerim" link'ine tıklayın. Bu link aynı zamanda website'mizin sağ üst köşesindeki "Hesabın" alanından görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca, hesabınıza giriş yapıp, sipariş geçmişinizden de kargo takip link'ine ulaşabilir ya da sipariş numarası ve email adresinizi girerek sipariş detaylarından kargo link'ine yine ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken kullanmış olduğunuz email adresinize kargo takip numaranızı da içeren bir bilgilendirme email'i gönderilecektir.



Ürünlerimizi Yurtiçi Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de Yurtiçi Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Ürün adedinin fazla olduğu bazı durumlarda siparişinizi birden fazla pakette gönderiyor olabiliriz. Bu durumda kargo firması bazen söz konusu paketleri ayrı sevkiyat zamanlarında getirebilir.

Sonra ne olacak?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 5 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 5 gün arasında değişmektedir. Ancak, belirtilen bu süreler içerisinde kargonuz teslim edilmediyse lütfen iletişime geçin.

Sipariş değiştirmek ya da iptal etmek

Siparişinizi verdikten hemen sonra iptal etmek ya da siparişinizden ürün çıkarmak isterseniz hemen Bize ulaşın.

Sipariş toplama işlemi hızlı bir süreç olduğundan, değişiklik ya da iptal bildirimleri siparişten hemen sonra yapılmalıdır.

NOT: Eğer promosyonlu ya da özel indirimli bir ürünü iptal ederseniz, aynı promosyon veya indirimden tekrar faydalanamayabilirsiniz.

Alışveriş Deneyimi

İşte online alışveriş deneyiminizi daha keyifli (ve eğlenceli) hale getirecek beş özellik!

  • Kalabalıklardan kaçının: Website'mize girerek hem Gap hem de Banana Republic mağazalarından oturduğunuz yerden kolayca alışveriş yapabilir, sadece bir sekme değiştirerek her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz.
  • Size uygun bedeni seçin: İstediğiniz departmanı seçtikten sonra filtreleme seçeneklerini kullanarak istediğiniz bedeni seçip sepetinize ekleyebilirsiniz.
  • Kaliteyi yakınlaştırın: Ürün resimlerinizin üzerine gittiğinizde mouse’unuzla ürüne yaklaşabilir, renk kumaş ve düğme gibi detayları inceleyebilirsiniz.
  • Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için: Her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz.
  • Siteye kayıt olun: Website'mizde online bir hesap oluşturarak teslimat ve fatura adreslerinizi kaydedebilir, arasından kolayca seçim yapabilir, hızlıca satın alma işlemini tamamlayıp sevdiğiniz giysilere kavuşabilirsiniz.

Alışveriş Deneyimi

İşte online alışveriş deneyiminizi daha keyifli (ve eğlenceli) hale getirecek beş özellik!

  • Kalabalıklardan kaçının: Website'mize girerek hem Gap hem de Banana Republic mağazalarından oturduğunuz yerden kolayca alışveriş yapabilir, sadece bir sekme değiştirerek her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz.
  • Size uygun bedeni seçin: İstediğiniz departmanı seçtikten sonra filtreleme seçeneklerini kullanarak istediğiniz bedeni seçip sepetinize ekleyebilirsiniz.
  • Kaliteyi yakınlaştırın: Ürün resimlerinizin üzerine gittiğinizde mouse’unuzla ürüne yaklaşabilir, renk kumaş ve düğme gibi detayları inceleyebilirsiniz.
  • Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için: Her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz.
  • Siteye kayıt olun: Website'mizde online bir hesap oluşturarak teslimat ve fatura adreslerinizi kaydedebilir, arasından kolayca seçim yapabilir, hızlıca satın alma işlemini tamamlayıp sevdiğiniz giysilere kavuşabilirsiniz.

Alışveriş sepetinizi kullanmak

Alışveriş sepetiniz şu anda almak istediğiniz ürünleri ve almayı halen düşündüğünüz ürünleri içinde bulundurur.

Sepetinize bir ürün eklediğinizde, website'sinin sağ üst köşesindeki sepet ikonunda kısaca gösterilir. Sepete daha fazla ürün ekledikçe yine bu alanda sepetteki toplam ürün sayısı belirir.



Aynı bilgisayarı kullanıyorsanız ve çerezleri etkinleştirdiyseniz, alışveriş sepetinizdeki ürünleri görmek için hesabınızla giriş yapmış olmanız şart değildir. Ancak sepetinize başka bir bilgisayardan erişmek isterseniz, hesabınıza giriş yapmış olmanız gerekir. Daha fazla bilgi için, bakınız "Hesap yönetimi."

Gönderim ve teslimat politikalarımız hakkında

Sepetinize erişebilmek için website'mizin sağ üst köşesindeki sepet ikonuna tıklayın. Sepetini açarak herbir ürünü olduğu alanın içinden:

  • Beğendiğin ürünü almak için kararsızsan, Sonra al seçeneğiyle o ürünü kaydedebilirsin. Satın almaya karar verdiğinde kaydettiğin ürünü aktif sepetine ekleyebilirsin. Kaydetme özelliği ayrıca, ürünleri farklı adreslere göndermenizi kolaylaştırır. Daha fazla bilgi için, ilgili sayfadaki birden fazla adrese gönderim yapma konusuna göz atın. "Gönderim ve Teslimat."
  • Ürün adedini değiştirin ya da ürünün farklı renk ve bedenini ekleyin.
  • Ürünü sepetten kaldırın.

Email'ini kaydet

Email'inizi kaydedin, en güncel kampanyalar, promosyon ve fırsatlardan ilk önce sizin haberiniz olsun. Ayrıca, geçerli email adresinizi girerek, ilk online alışverişinizde geçerli %15 indirim kuponu email adresinize gelsin.

Kayıt olmak için

Kayıt olmak oldukça kolay. Sadece bu linke tıklayıp, geçerli email adresinizi girin.

Sonra ne olacak?

Bizden email adresimize kayıt olduğunuza dair bir email gelecek. Eğer email gelmediyse lütfen bizimle, iletişime geçin.

Email bültenimizden çıkmak için

Şunları yapabilirsiniz:

  • Size gelen email'lerin altındaki email bülteninden çıkma link'ine tıklayın.
  • Sağ üste köşedeki üyelik alanından hesabınıza giriş yapın, hesabım link'ine tıklayıp email adresinizi bu alandan güncelleyin.

Sonra ne olacak?

Böylelikle email adresinizi gönderim listemizden çıkarmış olacağız. Eğer bizden email almaya devam ederseniz lütfen bizimle iletişime geçin.

NOT: Bizden siparişle ilgili, sevkiyat ve onay email'leri almaya devam edeceksiniz. Ayrıca siparişinizle, herhangi bir promosyon ya da yarışmayla ilgili bize ileteceğiniz sorular için size email ile geri dönüş yapabiliriz.

Kampanyalar ve kampanya kupon kullanımı hakkında

Kampanyalar, mevcut ve yeni müşterilere sunduğumuz özel tekliflerden oluşur. Bunlar ürünlere indirim olarak yansıyabilir ya da siparişten kargo ücreti alınmayarak uygulanabilir. Kampanyaların çoğunlukla bir bitiş tarihi vardır.

Bir Kampanyadan faydalanmadan önce, ilgili talimat ve kısıtlamalar için kampanyayı ve koşullarını kontrol edin. Kampanyalarımızın çoğu başka kampanya ve indirimlerle birleşmemektedir.

Website'mizde iki çeşit kampanya vardır:

  • Kupon kodlu kampanyalar, sepet ekranında kupon kodu girmenizi gerektirir. İki türlü kupon vardır:
    • Kişiye özel kuponlar: Müşterilere özel, email yoluyla gönderilen tek kullanımlık kuponlar. Genelde 5-6 haneli rakam ve harften oluşan kuponlardır.
    • Genel kuponlar: Yeni ya da mevcut müşterilerin kullanabildiği, email yoluyla, mağaza içinde, website'mizde veya sosyal medyada paylaştığımız kuponlardır. Genel kuponlar herhangi harf ya da sayılardan oluşabileceği gibi, genelde kampanyanın kendi adını temsil etmektedir (örneğin, "UCRETSIZKARGO" yada "3AL2ODE").
  • Kategori kampanları, kupon koduna ihtiyaç duyulmaz. Bu kampanyalar websitemizden belirli bir zaman aralığında (örneğin "Bayram"), belirli bir ürünü ya da kategorideki ürünleri (örneğin, "yetişkin jean'leri" ya da "Çocuk ve Bebek departmanı") satın alan herkese uygulanmaktadır. İndirim uygulanmış fiyatı sepet ekranında görürsünüz.
Kampanya kodunu kullanmakla ilgili daha fazla bilgi için bu sayfaki ilgili konuya bakabilirsiniz, "Ödeme Seçenekleri".

Kampanya koduyla alınmış bir ürünün iadesi için, bakınız "İade ve değişimler."

Ürün güvenlik uyarıları

Gap için müşteri güvenliği en önemli önceliğe sahiptir. Bir güvenlik endişesi veya ürün geri çağırma söz konusu olduğu takdirde sizi mutlaka bilgilendiriyor oluruz.

Şu an herhangi bir ürün geri çağırma bildirimi ya da güvenlik uyarısı bulunmamaktadır.

Ürün kodlarını kullanarak alışveriş yapmak

Website'mizde eğer belirli bir ürünü arıyorsanız, direkt bu ürünün koduyla arama yapabilirsiniz. Basitçe ürün kodunun ilk altı hanesini, website'mizin sağ üst köşesinde bulunan arama alanına yazıp hemen yanındaki büyüteç ikonuna basarsanız, direkt olarak aradığınız ürünün sayfasına yönlenebilirsiniz.

Ürün koduna birçok farklı yerden ulaşabilirsiniz:

  • Her ürünün iç kısmında dikili olan etiketten.
  • Ürünün üzerine tutturulmuş olan dış karton etiket üzerinden.
  • Aynı üründen eğer daha önce aldıysanız, online faturanızın üzerinden.
  • Website'mizde ilgili ürün sayfasından.
  • Alışveriş sepetinizde ekli olan ürünlerin üzerinden.

Unutmayın: RN54023 tüm ürünlerin üzerinde bulunabilen bir numaradır. Bu ürün kodu değildir ve arama alanına girdiğinizde size bir sonuç getirmeyecektir.

Hesabını yönet

Online hesabınızın olmasıyla, ödemenizi hızlıca gerçekleştirebilir, geçmiş siparişlerinize göz atabilir, sık kullandığınız adresleri kaydedebilir ve en güncel indirimli, yeni gelen ürünleri ilk siz alabilirsiniz. Tek yapmanız gereken, geçerli email adresiyle bir hesap oluşturmak.

Daha fazlası için gizlilik politikamıza göz atın.

Neden şifremi güncellemem isteniyor?

Müşterilerimize korumalı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak bizim için oldukça önemlidir. Birçok müşteri, çeşitli website'lerinde aynı şifreyi kullanmakta ve bu sitelerden birinin gizliliği ifşa edildiği takdirde online güvenliğinizin riske gireceğinin farkındayız. Bu nedenle, zor, benzersiz bir şifre belirleyip düzenli aralıklarla bu şifreyi değiştirmeniz güvenliğiniz açısından faydalı olacaktır.

Şifre değiştirmek

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

İşte, şifreni değiştirmenin yolu:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr'deki hesabınızdan giriş yapın.
  • Hesap ayarlarına girip, kişisel bilgilerimi düzenle alanından şifrenizi değiştirebilirsiniz.
  • Bu işlemi tamamladıktan sonra, şifrenizin değiştiğine dair bir bilgi email'i alacaksınız.

Giriş ya da çıkış yapmak

Giriş yapmak için email adresinize—bu sizin kullanıcı adınız—ve şifrenize ihtiyacınız olacak. Website'nin sağ üst köşesine bakarak giriş yapıp yapmadığınızı görebilirsiniz.

  • Giriş yapmak için "Giriş Yap" butonuna tıklayın ve kayıtlı müşteriler alanına kullanıcı adı ve şifrenizi girin.
  • Çıkış yapmak içinse, website'sinin sağ üst köşesindeki "Çıkış Yap" butonuna tıklayın. Eğer herhangi bir ürün aldıysanız, siparişinizin tamamlanacağı Sipariş Onay sayfasından da çıkış yapabilirsiniz.

Unuttuğunuz şifreyi sıfırlamak

Eğer şifrenizi unuttuysanız, şu adımları takip edebilirsiniz:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr website'lerinden hesaba giriş sayfasına gidin.
  • Geçerli email adresinizi girin ve ‘Şifremi unuttum’ link'ine tıklayın.
  • Girmiş olduğunuz email adresinize bir şifre sıfırlama email'i gelecek ve email üzerindeki "şifrenizi yeniden belirlemek için tıklayın" link'ine tıklayın. Açılan pencerede yeni şifrenizi belirleyin.
  • Şifre değiştirme işlemini tamamladıktan sonra şifre değişikliğinizi bildiren bir email alacaksınız.

Hesabımı güvenli olarak nasıl korurum?

Şirket olarak, müşterilerimizin bilgilerini koruma sorumluluğunu oldukça ciddiye alıyoruz ve online alışveriş ortamımız için potansiyel tehditlerinden korunacak tedbirleri almış bulunmaktayız. Müşteri olarak, hesabınızı güvende tutmanıza yardımcı olacak bir kaç iyi uygulamayı siz de kullanabilirsiniz:

  • Aynı şifreyi birden fazla website'sinde kullanmayıp ve geçmiş şifrenizi tekrarlayarak kullanmaktan kaçınarak.
  • Tahmin edilmesi güç, benzersiz ve zor bir şifre oluşturarak şifrenizi düzenli aralıklarla değiştirin. Ayrıca, şifrenizin en az 8 karakter uzunluğunda, büyük ve küçük karakterler ile numaraların karışımını içerdiğinden emin olun.
  • Tahmin edilmesi güç, benzersiz ve zor bir şifre oluşturarak şifrenizi düzenli aralıklarla değiştirin. Ayrıca, şifrenizin en az 8 karakter uzunluğunda, büyük ve küçük karakterler ile numaraların karışımını içerdiğinden emin olun.

Hesap bilgilerinizi güncellemek

Email adresiniz, şifreniz, fatura veya kargo adresinizin yer aldığı kişisel bilgilerinizi dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.

1) Eğer hesabınıza henüz giriş yapmadıysanız, şimdi giriş yapın ve kullanıcı adı ile şifrenizi girin.
Daha sonraları, anasayfanın sağ üst köşesindeki "Giriş Yap" link'inden giriş yapabilirsiniz.

2) Website'nin sağ üst köşesinden hesabınza giriş yapın.
Hesabınız sayfasında görüntüleyip, güncelleyebileceğiniz çeşitli kategorilerdeki bilgileri bulabilirsiniz.

Fatura bilgilerinizi güncellerken, adresinizin krefi kartı ekstrenizdekiyle aynı adres olduğundan emin olun. Eksik ya da yanlış girilmiş adres bilgileri sipariş sürecinin uzamasına neden olabilir.

Kargo sürecinde bir problem olması halinde size ulaşılabilmesi için mutlaka 10 haneli telefon numaranızı belirtin.


Website'mizde 30 dakika boyunca herhangi işlem olmadığı takdirde, güvenlik sebebiyle hesabınızın oturumu otomatik olarak sonlandırılır.

Adres defterinizi kullanmak

Ödeme sayfasında gireceğiniz adresleri sonraki alışverişlerinizde kullanmak üzere 10 adete kadar kaydediyoruz.

Ayrıca hesap ayarlarından adres defterinize girip, teslimat adresi ekleyip, silebilir ve düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için, yukarıdaki, "Hesap bilgilerimi güncellemek" başlığına göz atın.

Hesabını yönet

Online hesabınızın olmasıyla, ödemenizi hızlıca gerçekleştirebilir, geçmiş siparişlerinize göz atabilir, sık kullandığınız adresleri kaydedebilir ve en güncel indirimli, yeni gelen ürünleri ilk siz alabilirsiniz. Tek yapmanız gereken, geçerli email adresiyle bir hesap oluşturmak.

Daha fazlası için gizlilik politikamıza göz atın.

Neden şifremi güncellemem isteniyor?

Müşterilerimize korumalı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak bizim için oldukça önemlidir. Birçok müşteri, çeşitli website'lerinde aynı şifreyi kullanmakta ve bu sitelerden birinin gizliliği ifşa edildiği takdirde online güvenliğinizin riske gireceğinin farkındayız. Bu nedenle, zor, benzersiz bir şifre belirleyip düzenli aralıklarla bu şifreyi değiştirmeniz güvenliğiniz açısından faydalı olacaktır.

Şifre değiştirmek

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

İşte, şifreni değiştirmenin yolu:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr'deki hesabınızdan giriş yapın.
  • Hesap ayarlarına girip, kişisel bilgilerimi düzenle alanından şifrenizi değiştirebilirsiniz.
  • Bu işlemi tamamladıktan sonra, şifrenizin değiştiğine dair bir bilgi email'i alacaksınız.

Giriş ya da çıkış yapmak

Giriş yapmak için email adresinize—bu sizin kullanıcı adınız—ve şifrenize ihtiyacınız olacak. Website'nin sağ üst köşesine bakarak giriş yapıp yapmadığınızı görebilirsiniz.

  • Giriş yapmak için "Giriş Yap" butonuna tıklayın ve kayıtlı müşteriler alanına kullanıcı adı ve şifrenizi girin.
  • Çıkış yapmak içinse, website'sinin sağ üst köşesindeki "Çıkış Yap" butonuna tıklayın. Eğer herhangi bir ürün aldıysanız, siparişinizin tamamlanacağı Sipariş Onay sayfasından da çıkış yapabilirsiniz.

Unuttuğunuz şifreyi sıfırlamak

Eğer şifrenizi unuttuysanız, şu adımları takip edebilirsiniz:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr website'lerinden hesaba giriş sayfasına gidin.
  • Geçerli email adresinizi girin ve ‘Şifremi unuttum’ link'ine tıklayın.
  • Girmiş olduğunuz email adresinize bir şifre sıfırlama email'i gelecek ve email üzerindeki "şifrenizi yeniden belirlemek için tıklayın" link'ine tıklayın. Açılan pencerede yeni şifrenizi belirleyin.
  • Şifre değiştirme işlemini tamamladıktan sonra şifre değişikliğinizi bildiren bir email alacaksınız.

Hesabımı güvenli olarak nasıl korurum?

Şirket olarak, müşterilerimizin bilgilerini koruma sorumluluğunu oldukça ciddiye alıyoruz ve online alışveriş ortamımız için potansiyel tehditlerinden korunacak tedbirleri almış bulunmaktayız. Müşteri olarak, hesabınızı güvende tutmanıza yardımcı olacak bir kaç iyi uygulamayı siz de kullanabilirsiniz:

  • Aynı şifreyi birden fazla website'sinde kullanmayıp ve geçmiş şifrenizi tekrarlayarak kullanmaktan kaçınarak.
  • Tahmin edilmesi güç, benzersiz ve zor bir şifre oluşturarak şifrenizi düzenli aralıklarla değiştirin. Ayrıca, şifrenizin en az 8 karakter uzunluğunda, büyük ve küçük karakterler ile numaraların karışımını içerdiğinden emin olun.
  • Tahmin edilmesi güç, benzersiz ve zor bir şifre oluşturarak şifrenizi düzenli aralıklarla değiştirin. Ayrıca, şifrenizin en az 8 karakter uzunluğunda, büyük ve küçük karakterler ile numaraların karışımını içerdiğinden emin olun.

Hesap bilgilerinizi güncellemek

Email adresiniz, şifreniz, fatura veya kargo adresinizin yer aldığı kişisel bilgilerinizi dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.

1) Eğer hesabınıza henüz giriş yapmadıysanız, şimdi giriş yapın ve kullanıcı adı ile şifrenizi girin.
Daha sonraları, anasayfanın sağ üst köşesindeki "Giriş Yap" link'inden giriş yapabilirsiniz.

2) Website'nin sağ üst köşesinden hesabınza giriş yapın.
Hesabınız sayfasında görüntüleyip, güncelleyebileceğiniz çeşitli kategorilerdeki bilgileri bulabilirsiniz.

Fatura bilgilerinizi güncellerken, adresinizin krefi kartı ekstrenizdekiyle aynı adres olduğundan emin olun. Eksik ya da yanlış girilmiş adres bilgileri sipariş sürecinin uzamasına neden olabilir.

Kargo sürecinde bir problem olması halinde size ulaşılabilmesi için mutlaka 10 haneli telefon numaranızı belirtin.


Website'mizde 30 dakika boyunca herhangi işlem olmadığı takdirde, güvenlik sebebiyle hesabınızın oturumu otomatik olarak sonlandırılır.

Adres defterinizi kullanmak

Ödeme sayfasında gireceğiniz adresleri sonraki alışverişlerinizde kullanmak üzere 10 adete kadar kaydediyoruz.

Ayrıca hesap ayarlarından adres defterinize girip, teslimat adresi ekleyip, silebilir ve düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için, yukarıdaki, "Hesap bilgilerimi güncellemek" başlığına göz atın.

Neden sizin için bir online hesap oluşturuyoruz?

Zamanınız çok değerli. Online hesabınız olması alışveriş adımlarınızı kolay ve hızlı hale getirirken, Gap veya Banana Republic'ten alışverişinizi keyifle yapabilmeniz için size daha fazla zaman bırakır.

İşte size sağladıkları:

  • İki marka birarada: Alışverişiniz gerek tek gerekse her iki markamızdan olsun, tek bir kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapıp tüm ürünleri aynı alışveriş sepetinde toplayarak, siparişinizi hemen tek seferde oluşturabilirsiniz.
  • Hızlı Sipariş: Fatura bilgileriniz güvenli bir şekilde saklanır, böylelikle her defasında aynı bilgileri girmek zorunda kalmazsınız.
  • Sık kullandığınız adreslere hızlıca erişim: Önceden girmiş olduğunuz tüm teslimat adresleriniz kaydedilir, yani siz hazır olduğunuzda dilediğiniz adresi seçmeniz yeterlidir.
  • Sipariş takibi ve inceleme: Güncel siparişinizin durumunu takip edebilir ve geçmiş siparişlerinize göz atabilirsiniz.
  • Yeni gelen ürünler ve indirim hakkındaki en güncel bilgiler: Seçiminizi yaptığınız takdirde, favori ürünlerinle ilgili güncellemelerden veya markalarımızda olan bitenden haberdar olabileceğiniz email'ler göndereceğiz.

Tek ihtiyacınız olan, geçerli bir email adresi. Online hesabınızı oluşturun!.

Neden sizin için bir online hesap oluşturuyoruz?

Bize telefonla, email ya da mektup yoluyla ulaşabilirsiniz—Yorumlarınızı duymak ve sorularınızı yanıtlamaktan her zaman mutluluk duyarız.

İade veya sipariş durumu gibi genel konularda hemen yardım almak için, sol taraftaki ilgili başlıkları seçebilirsiniz.

Email gönderin

Bize ister müşteri hizmetleri formu üzerinden ister musterihizmetlerigap@gapturkey.com.tr adresine email göndererek ulaşabilirsiniz. Size bir iş günü içerisinde geri dönüş yapılacaktır. Eğer acil olarak cevap almanız gerekiyorsa lütfen bizi telefonla arayın.

Ücretsiz arayın

Pazartesi-Cuma günleri 09:00-19:00 saatleri arasında arayabilirsiniz:

0850 224 79 99

Mektup gönderin

Gap Müşteri Hizmetleri
Kozyatağı Mah. Sarı Kanarya Sk. Yolbulan Plaza, B Blok Kat 4-B 34742,
Kadıköy / İSTANBUL

Bize Ulaşın

Telefon

0850 224 79 99
Beden Tablosu
Kadın
    Üstler & Dış Giyim
      BEDEN TABLOLARI