Kampanya kapsamında kadın - erkek basic t-shirt alışverişlerinde 2. ürüne %40 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında kadın - erkek basic t-shirt alışverişlerinde 2. ürüne %40 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında çocuk t-shirtlerde 2. ürün alışverişlerinde %30 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında kadın ve erkek çorap alışverişlerinde 2. ürüne %40 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında bebek playtime favorites alışverişlerinde 2. ürüne %30 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında kadın - erkek basic t-shirt alışverişlerinde 2. ürüne %40 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında çocuk t-shirtlerde 2. ürün alışverişlerinde %30 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında kadın ve erkek çorap alışverişlerinde 2. ürüne %40 indirim uygulanır.
Kampanya kapsamında erkek boxer ve pijama alışverişlerinizde 2. ürüne %20 indirim uygulanır.
Mobil uygulama ve websitemiz üzerinden hesabım sayfasına giderek üyeliğini iptal edebilirsin.
Bunu yapmak oldukça kolay. Hesabınagiriş yaptıktan sonra, “Hesabım” sayfası içerisinde yer alan “Adreslerim” alanından bilgilerinizi güncelleyebilirsin.
Mobil uygulama veya www.gap.com.tr üzerinden üyelik hesabı oluşturduğunuzda direkt olarak loyalty programı avantajlarından faydalabilirsin.
Loyalty programı kapsamında yapacağınız alışverişlerde mobil uygualamada %5’i, web sitesinde %1’i mağazalarda qr kod ile %1’i değerinde puan kazanılır. Kazandığınız puanları online veya mağaza alışverişlerinde kullanabilirsin.
Kusurlu veya satın aldığınızdan farklı bir ürün aldıysanız, depomuz tarafından ürün iadesi teslim alındıktan ve ürünlerin durumu incelendikten sonra bu ürünlerin tutarı ve kargo ücreti size iade edilecektir.
İadenizi gerçekleştirmek için;
Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 303353027
Gap.com.tr’den satın almış olduğunuz 2.500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.
Sipariş oluşturulduktan sonra maalesef teslimat yöntemiyle ilgili değişiklik yapamıyoruz.
“Hesabım” sayfası altında“Siparişlerim” menüsünden sipariş durumunu takip edebilirsin.
Adrese teslimat seçeneğinde siparişinikargoya verdikten sonra 1-5 iş günü içerisinde adresine teslim edilir. Resmi tatillerde vermiş olduğun siparişler, ilk iş gününde işleme alınacaktır. Özel gün ve indirim dönemlerinde yoğunluk sebebiyle siparişlerin teslimat sürelerinde gecikme yaşanabilir.
Sipariş verildikten sonra teslimat adresini maalesef online kanallardan değiştiremiyoruz. Destek için WhatsApp kanalımız veya çağrı merkezimiz ile iletişime geçebilirsin.
Hesabım sayfası altında Siparişlerim bölümünden ilgili siparişini seçerek faturana ulaşabilirsin.
Mobil uygulama üzerinden üyeliksiz sipariş takibi yapılamamaktadır. Üyeliksiz sipariş takibi için www.gap.com.tr adresini ziyaret edebilirsin.
Ödeme aşamasına geldiğinde ilgili sipariş için hediye paketi ve notu ekleyebilirsin.
Ürün Detay” sayfasında yer alan “beden tablosu” butonuna tıklayarak beden rehberine ulaşabilirsin. Ayrıca beden bulucu özelliğini kullanarak sana en uygun bedeni kolayca bulabilirsin.
Visa, MasterCard ya da American Express kredikartları, debit kartlar ve bankana bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsin.
İndirim kodunu kullanmak için “hesabım” sayfasından “indirim/kupon kodu” menüsüne tıklayarak ilgilili alana tanımlanan kodu girebilirsin. Hediye çekini görüntülemek için ise “Hediye Çeklerim” menüsüne tıklayarak hesabınaıza tanımlanan hediye çeklerini görebilirsin.
Ödeme yöntemi seçiminden “kredi kartı” seçeneğine tıkladığında masterpass’e kayıtlı olan kartlarınız listelenir ve seçim yaparak ödemeyi tamamlayabilirsin.
Ödeme yöntemi seçeneklerinden “kredi kartı” ile ödeme tıkladıktan sonra kredi kartı bilgilerini girerek “kredi kartımın masterpass’e kaydedilmesini istiyorum” seçimini yaparak kartını kaydedebilirsin.
MasterPass “Kayıtlı Kartlarım” alanından çöp kutusu ikonuna tıklayarak kayıtlı kartlarını silebilirsin.
Evet. Satın alma işleminin son aşamasında kredi kartı numaranı girdikten sonra “Taksit Seçenekleri” bölümünden istediğin taksit adedini belirleyebilirsin. Kargo ücreti de taksit yapılan toplam sipariş tutarın içerisinde yer alacağı için taksitlendirilecektir.
Havale ile ödeme yapılamamaktadır.
Worldpay ile nasıl ödeme yapabilirim? World Mobil uygulamasında PAY butonundan veya Yapı Kredi Mobil uygulamasında Kartlarım / QR Kod ile Ödeme ya da Jet İşlemler butonuna tıklayarak World PAY’i seçin, Açılan ekranda QR Kod okuyucuyla ödeme sayfasındaki QR Kodu’u okutun, Kart Seçim ekranında ödeme yapmak istediğiniz kartınızı seçerek alışverişinizi güvenle tamamlayınız. Sözleşmeyi onaylayıp 'ÖDEMEYİ TAMAMLA' butonuna tıkladığınızda, ödeme ekranı ayrı pencerede açılacaktır.
Adres bilgi girerken türü kurumsal olarak seçip ve e-fatura mükellefi seçeneğini işaretlediğinde faturan kurumsal olarak düzenlenecektir.
WhatsApp destek hattımıza yazarak veya 0850 224 79 99 nolu Müşteri destek ekibimizle iletişime geçerek yardım alabilirsin.
Sipariş vermeyi tekrar deneyerek yeni kodu bekleyebilir, eğer doğrulama kodu gelmezse WhatsApp veya müşteri destek hattımız ile iletişime geçebilirsin.
Teslimat yöntemlerimizle ile ilgili detaylı bilgiye buradan https://gap.com.tr/gonderim-yontemleri-ve-ucretleri/ ulaşabilirsin.
Siparişin Yurtiçi, Kolaygelsin ve Kargoist firmaları ile gönderilir.
Siparişini kargoya verdiğimizde sms ve e-posta ile bilgilendireceğiz. Aynı zamanda Siparişlerim sayfasından siparişinin güncel durumunu takip edebilirsin.
Mağazalarımızda belirlenmiş C&C hizmet noktalarından siparişin mağazamızda senin için hazır olduğunda SMS ile göndereceğimiz teslimat koduyla teslim alabilirsin.
Kusurlu veya satın aldığından farklı bir ürün teslim aldıysan, ürünleri bize gönderebilirsin. Teslim alıp kontrollerimizi gerçekleştirdikten sonra ürünlerin tutarı ve kargo ücretini sana iade edeceğiz. İadeni gönderebilmek için websitemiz/mobil uygulamamızdan iade talebi oluşturup iade kodunla birlikte ürünlerini Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsin. Üye olmadan sipariş verdiysen sipariş takibi sayfasından sipariş numaran ve e-posta adresini girerek iade talebini oluşturabilirsin.
Kargon ulaştığında paketi teslim almadan önce paketin durumunu kontrol etmeni öneririz. Üründe veya kutusunda herhangi bir hasar görmen durumunda kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamasını istemelisin.
İlgili kargo firmasıyla iletişime geçebilirsin. Eğer teslimat başarısız sonuçlanırsa siparişin maalesef iptal edilir ve ücreti hesabınıza geri yatırılır.
Böyle bir durum yaşaman durumunda bizimle iletişime geçebilirsin. WhatsApp destek hattımız veya müşteri destek ekibimizden (0850 224 79 99) yardım alabilirsin.
Özellikli durumları nedeniyle aşağıdaki ürünlere özel kural ve koşullar uygulanmaktadır: İç giyim alt grubu, külotlu çorap, kozmetik, bijuteri vb. ürünlerinde hijyen nedeniyle iade ve değişim yapılamamaktadır.
Çoklu çorap paketleri ve benzeri paketle satılan ürünler tek bir ürün olarak değerlendirildiği için ambalajı bozulduğu takdirde bu ürünlerde iade ve değişimi yapılamamaktadır.
Mayo ve bikinilerde bulunan koruyucu bantın çıkarıldığı ya da yırtıldığı takdirde iade ve değişim yapılamamaktadır.
Gap.com.tr' den aldığınız bir ürünü fatura veya irsaliyesiyle birlikte 30 gün içerisinde ücretsiz iade edebilirsiniz.
İade işlemini siparişin sana ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde yapabilirsin.
Siparişinizi web sitesi üzerinden onayladığın anda siparişin hazırlamaya başladığımız için şu anda siparişini iptal edemez veya değiştiremezsin. Fikrinizi değiştirirsen, siparişini aldığın anda ürünleri iade edebilirsin. Daha fazla bilgi için Değişimler ve İadeler bölümüne bakın.
Online kanallardan yaptığın alışverişlerde, siparişini teslim aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde, dilediğin mağazamızdan veya Yurtiçi kargo ile (şubeye giderek veya adresine kurye çağırarak) ücretsiz olarak iade edebilirsin. Kargo ile yapacağın iade gönderimlerinde ürünü orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte paketleyip, iade kodunu kurye ile paylaşarak bize gönderebilirsin. Mağazadan yaptığın alışverişlerde ise satın aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde tüm mağazalarımızdan iadeni gerçekleştirebilirsin.
İade talebi için aldığın kod 30 gün süresince geçerlidir.
Online veya mağazalarımızdan satın aldığın ürünlerde değişim ihtiyacın olduğunda, 30 gün içerisinde dilediğin mağazamıza gelip değişim yapabilirsin.
Yurtiçi kargo şubelerinden veya 444 99 99 nolu telefonu arayarak veya web sitesinden form doldurarak talep edebilirsin. https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/kurye-cagir
Siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturduğun ürünlerin iade durumunu takip edebilirsin.
İncelemeye bıraktığın ürünün durumuyla ilgili seni SMS ile bilgilendireceğiz. Aynı zamanda ilgili mağazamız, WhatsApp canlı destek ve müşteri hizmetleri hattımızı üzerinden bilgi alabilirsin.