{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Online mağazadan alınan ürünün iade ve değişimi.

Umarız yaptığın alışverişten memnun kalmışsındır. Herhangi bir nedenden dolayı, siparişini iade etmek veya değiştirmek istersen sana yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Web sitemizden satın almış olduğun ürünleri siparişinin ulaşma tarihini takip eden 30 gün içerisinde faturan ile birlikte mağazalarımızdan ya da kargo ile ücretsiz olarak depomuza geri göndererek iade edebilirsin. İade politikasıyla ilgili tüm detayları ‘İade Politikası’ sayfasında bulabilirsin.

Hediyelerin iade veya değişimi nasıl olacak?
Kargo ile iade (İnternet siparişleri)

1) Faturanı hazırla

Siparişin ile birlikte gönderilen irsaliyenin arka yüzünde bulunan “İade Edilmek İstenen Ürünler” bölümüne iade etmek istediğin ürünleri, adetlerini ve bedenlerini yaz.

2) Paketini hazırla

  • İade etmek istediğin ürünleri tercihen göndermiş olduğumuz kutuya veya benzer bir kutuya koy.
  • Kutunun içinden çıkan iade adres etiketini kutunun üzerine yapıştır.
  • Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodumuz : 303353027

3) Kargoya ver

İade paketin hazırsa;

  • Yurtiçi Kargo'yu 444 9 999 nolu telefondan arayarak iade talebin olduğunu belirtmen yeterli.
  • Ya da en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine paketini teslim edebilirsin.

Sonra ne olacak?

İaden depomuza ulaştıktan sonra uzman personelimiz tarafından incelenecek. İade politikamıza uygun ürünlerin iade işlemi 5 iş günü içerisinde ödeme yönteminle aynı şekilde iade edilecektir. İadenin hesabına yansıma süresi bankana bağlı olarak değişiklik gösterebilmektedir.

NOT: Gap E-ticaret Deposu'nda yalnızca iade işlemleri kabul edilmektedir. Ürün değişim işlemleri yalnızca Gap mağazalarından yapılabilmektedir.

Mağazadan iade ve değişim (İnternet siparişleri)

1) En yakın mağazayı bul.

2) İade ve değişim yapmak istediğin ürünleri mail adresine gönderilen e-arşiv faturanın bir çıktısı ile birlikte mağazaya götür.

3) Deneyimli Gap personeli sana iade/değişim işlemlerinde yardımcı olacaktır.

Mağaza iade politikalarıyla ilgili detaylı bilgi için 0850 224 79 99 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak bilgi alabilirsin.

Sonra ne olacak?

İade etmek istediğin ürünler deneyimli Gap personeli tarafından incelenecektir. İade/ değişim işlemine onay verilen ürünlerin iade işlemleri mağazalarımızdan ödeme yönetimin ile aynı şekilde yapılacaktır. İade tutarın bizim tarafımızdan 5 iş günü içerisinde bankana iletilecektir. İade tutarının hesabına geçme süresi bankana bağlı olmak üzere değişiklik gösterebilmektedir.

Online mağazadan alınan ürünün iade ve değişimi.

Umarız yaptığın alışverişten memnun kalmışsındır. Herhangi bir nedenden dolayı, siparişini iade etmek veya değiştirmek istersen sana yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Web sitemizden satın almış olduğun ürünleri siparişinin ulaşma tarihini takip eden 30 gün içerisinde faturan ile birlikte mağazalarımızdan ya da kargo ile ücretsiz olarak depomuza geri göndererek iade edebilirsin. İade politikasıyla ilgili tüm detayları ‘İade Politikası’ sayfasında bulabilirsin.

Hediyelerin iade veya değişimi nasıl olacak?
Kargo ile iade (İnternet siparişleri)

1) Faturanı hazırla

Siparişin ile birlikte gönderilen irsaliyenin arka yüzünde bulunan “İade Edilmek İstenen Ürünler” bölümüne iade etmek istediğin ürünleri, adetlerini ve bedenlerini yaz.

2) Paketini hazırla

  • İade etmek istediğin ürünleri tercihen göndermiş olduğumuz kutuya veya benzer bir kutuya koy.
  • Kutunun içinden çıkan iade adres etiketini kutunun üzerine yapıştır.
  • Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodumuz : 303353027

3) Kargoya ver

İade paketin hazırsa;

  • Yurtiçi Kargo'yu 444 9 999 nolu telefondan arayarak iade talebin olduğunu belirtmen yeterli.
  • Ya da en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine paketini teslim edebilirsin.

Sonra ne olacak?

İaden depomuza ulaştıktan sonra uzman personelimiz tarafından incelenecek. İade politikamıza uygun ürünlerin iade işlemi 5 iş günü içerisinde ödeme yönteminle aynı şekilde iade edilecektir. İadenin hesabına yansıma süresi bankana bağlı olarak değişiklik gösterebilmektedir.

NOT: Gap E-ticaret Deposu'nda yalnızca iade işlemleri kabul edilmektedir. Ürün değişim işlemleri yalnızca Gap mağazalarından yapılabilmektedir.

Mağazadan iade ve değişim (İnternet siparişleri)

1) En yakın mağazayı bul.

2) İade ve değişim yapmak istediğin ürünleri mail adresine gönderilen e-arşiv faturanın bir çıktısı ile birlikte mağazaya götür.

3) Deneyimli Gap personeli sana iade/değişim işlemlerinde yardımcı olacaktır.

Mağaza iade politikalarıyla ilgili detaylı bilgi için 0850 224 79 99 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak bilgi alabilirsin.

Sonra ne olacak?

İade etmek istediğin ürünler deneyimli Gap personeli tarafından incelenecektir. İade/ değişim işlemine onay verilen ürünlerin iade işlemleri mağazalarımızdan ödeme yönetimin ile aynı şekilde yapılacaktır. İade tutarın bizim tarafımızdan 5 iş günü içerisinde bankana iletilecektir. İade tutarının hesabına geçme süresi bankana bağlı olmak üzere değişiklik gösterebilmektedir.

Hediye iade ve değişimi

Bedeni veya rengi size uymayan bir hediye mi aldın? Mağazalarımızdan ürünü değiştirmene yardımcı olabilir veya hediyeye ödenen orijinal fiyat üzerinden hediye çeki verebiliriz.

Hediye ürünü mağazadan değiştirmek veya iptal etmek

Online mağazadan hediye olarak alınan Gap ve Banana Republic ürünlerinin iade veya değişim işlemi ilgili markanın mağazasından yapılır. Örneğin, Gap.com.tr'den satın alınmış bir hediye alırsan, hediye gelen ürünü Banana Republic mağazalarından değil, sadece Gap mağazalarından değiştirip, iade edebilirsin.
Nasıl yapılır?

1)En yakın mağazayı bul.

2) Ürünü, gelen irsaliye veya değişim kartıyla birlikte mağazaya götür.

3) Deneyimli Gap personeline, online'dan hediye alınmış bir ürünü değiştirmek ya da iade edip hediye çeki almak istediğini söylemen yeterli.

Sonra ne olacak?

Verilen hediye çekini 1 yıl içerisinde herhangi bir mağazada kullanabileceksin.

Geri ödemeler

İadeler satın alırken kullanmış olduğun ödeme yöntemiyle yapılır.
İşte çeşitli ödeme yöntemlerinin detayları:

Ödemen... Geri ödemen...
Kredi kartıyla ise Geri ödemen işlem yaptığın kredi kartına yapılır.
Banka kartıyla ise Geri ödemen işlem yaptığın banka kartına yapılır.
Geri ödemelere KDV dahil olup, satın almadaki ödeme yöntemiyle iade edilir. Eğer geri ödeme kredi kartına yapılmışsa, iade tutarının hesabına yansıma süresi bankana bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

İade ve Değişim Politikaları

İşte her iki markamızın, iade ve değişimleri nasıl ele aldığına dair hızlı bir genel bakış.

Adım adım bir ürünü nasıl iade edip değiştirebileceğin ile ilgili detaylı bilgiyi ‘İade Politikası’ sayfasında bulabilirsin.

GAP BANANA REPUBLIC

Hangi ürünler iade edilip değiştirilebilir?

Yıkanmamış ve kullanılmamış, etiketi kopartılmamış, ambalajlı bir ürün ise ambalajı açılmamış, ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması koşuluyla iade edebilirsin. Hijyen sebebi ile alt iç giyim, çorap, korse benzeri ürünlerde iade ve değişim işlemi yapılamamaktadır. Mayo, bikini ürünlerinde ürünün koruma bandının çıkartılmış veya zarar görmüş olması durumunda iade veya değişim işlemi yapılamayacaktır. İade talebinde bulunduğun ürün/ürünler uzman ekibimiz tarafından kontrol edilerek iade politikasına uygun olduğuna onay verildiği takdirde iade talebin onaylanacaktır. İade politikasına uygun olmayan ürünlerin iade talepleri kabul edilmeyerek geri gönderilecektir.
Taşıma sırasında hasar görmüş veya defolu ürün teslim aldığın takdirde, kargoyu teslim alır almaz bize bu durumu yazılı veya sözlü olarak iletmen gerekir.
Online'dan alınmış olan ürün ya da ürünlerin değişim SADECE MAĞAZALARDAN yapılabilir. Gap markalı ürünler Gap mağazalarına, Banana Republic markalı ürünler ise Banana Republic mağazalarına iade edilebilir.

İade yaparken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade etmek istediğin ürünleri, anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması ile 303353027 anlaşma kodu ile ücretsiz olarak gönderebilirsin. Diğer kargo firmaları ile gönderilen karşı ödemeli iadeler kabul edilmeyecektir.

Online'dan almış olduğum bir ürünü ne kadar süre içerisinde iade edebilir ya da değiştirebilirim?

Online'dan almış olduğun ürünleri, ürünü teslim alma tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilir ya da mail adresine gönderilen e-arşiv faturanın çıktısını alarak mağazalarımızdan değiştirebilirsin.

İademin geri ödemesini ne zaman alırım?

İade prosedürlerine uygun olduğuna karar verilen ürünlerin iadesi onaylanacak, iadenin tarafımıza ulaşmasını takiben 5 iş günü içerisinde iade tutarı satın almada kullandığın aynı ödeme yöntemiyle tarafımızdan iade edilir. İade tutarının hesabına yansıma süresi bankana bağlı olmak üzere değişiklik gösterebilir.

Online'dan satın alınmış bir hediyeyi nasıl değiştirebilirim?

Online'dan satın alınmış bir hediyeyi, paket ile birlikte gelen irsaliye ya da değişim kartıyla birlikte mağazalarımızdan değiştirebilirsin.

Online'dan alınmış bir ürünün değişim veya iadesi mağazalardan yapılabilir mi?

Evet, online'dan alınmış bir ürünün değişim veya iadesini mail adresine iletilen e-arşiv faturanın çıktısını alarak mağazalardan yapabilirsin.

Mağazalardan alınmış olan bir ürünün iadesi kargo yoluyla yapılabilir mi?

Hayır, mağazalarımızdan yapılan alışverişlerin iadesi yalnızca mağazalarımızdan yapılmaktadır.

Not :

Gap.com.tr ya da Gap mağazaları dışında, farklı satış kanallarından alınan ürünlerin iade ve değişimi yine aynı satış kanalına yapılabilir.

Online Alışverişte İade & Değişimler

Hangi ürünler değiştirilebilir ya da iade edilebilir?
Gap, Banana Republic:

Yıkanmamış ve kullanılmamış, etiketi kopartılmamış, ambalajlı bir ürün ise ambalajı açılmamış, ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması koşuluyla iade edebilirsin. Hijyen sebebi ile alt iç giyim, çorap, korse benzeri ürünlerde iade ve değişim işlemi yapılamamaktadır. Mayo, bikini ürünlerinde ürünün koruma bandının çıkartılmış veya zarar görmüş olması durumunda iade veya değişim işlemi yapılamayacaktır. İade talebinde bulunduğun ürün/ürünler uzman ekibimiz tarafından kontrol edilerek iade politikasına uygun olduğuna onay verildiği takdirde iade talebin onaylanacaktır. İade politikasına uygun olmayan ürünlerin iade talepleri kabul edilmeyerek geri gönderilecektir.

Taşıma sırasında hasar görmüş veya defolu ürün teslim aldığın takdirde, kargoyu teslim alır almaz bize bu durumu yazılı veya sözlü olarak iletmen gerekir.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade işlemini gerçekleştirebilmek için, ürün/ürünleri gönderdiğimiz kutu benzeri bir kutu ile, paket içerisinden çıkan irsaliyenin arkasında bulunan ya da faturanın ön tarafında bulunan iade bölümünü doldurarak Yurtiçi Kargo ile 303353027 anlaşma kodunu kullanarak ücretsiz olarak gönderebilirsin. Kargo firmasına anlaşma kodunu iletmen kargonun doğru adrese teslim edilmesi için gereklidir.

İade yerine ürünlerde beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Online mağazamızdan aldığın ürünlerin değişimini, ürünün teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde mail adresine gönderilen e-arşiv faturasının çıktısı ile birlikte mağazalarımızdan yapabilirsin. Değişim işlemleri yalnızca mağazalarımızdan yapılmaktadır.

Ürünlerimi iade ederken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İadeni 303353027 anlaşma kodunu kullanarak Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak yapabilirsin.

Tamamlanan iade işlemlerimi site üzerinden nasıl takip edebilirim?

İadelerini “Hesabım - Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsin.

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

İade tutarı tarafımızdan kredi kartına iade edilir. Bankana bağlı olarak iadenin geri ödenmesi taksitli olarak kartına yansıtılacaktır.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişin ile ilgili iptal taleplerini, sitemizin İletisim bölümünden bize mesaj göndererek veya 0850 224 79 99 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak iletebilirsin. Kargo aşamasına gelmemiş siparişlerin iptal talepleri onaylanır ve iade tutarı 3 iş günü içerisinde kredi kartına yapılır. Statüsü kargo aşamasına gelen siparişlerin iptal talepleri kabul edilemeyecektir.

Faturamı kaybettim ne yapmam gerekiyor?

Fatura Sorgulama link'inden Fatura Barkod No. alanına sipariş numaranı ve sonrasında toplam fatura tutarını belirterek online faturanı pdf formatında indirebilirsin.

Online sipariş vermek

Web sitemizden sipariş vermek hızlı ve oldukça kolay!

Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğin ürünleri uygun beden seçimini yaparak ürün detay sayfasında bulunan "Sepete Ekle" butonu ile sepetine ekleyebilirsin. Sepetine eklediğin ürünleri sağ üst köşede yer alan ¨Sepetim¨ bölümüne tıkladıktan sonra kolay ödeme adımlarını takip ederek satın alma işlemini tamamlayabilirsin.

Fatura ve teslimat adresi ve ödeme bilgileri girişlerini bu adımları takip ederek yapabilirsin. Siparişine hediye paketi eklenmesini istiyorsan "Sipariş Özeti" alanı üzerinde bulunan "Hediye Paketi Yap" seçeneğini işaretleyerek bu talebini bize iletebilir, açılan not alanına siparişine eklenmesini istediğin notu yazabilirsin. Siparişin hediye paketi yapılarak değil, hediye paketi eklenerek gönderilecektir.


Sonra ne olacak?

Siparişini verdikten hemen sonra açılan sayfada sipariş numaranı da içeren sipariş onay bilgileri yer alacaktır.

Siparişini tamamladıktan sonra kısa bir süre içerisinde e-mail adresine, sipariş numaran ve sipariş detaylarının yer aldığı bir e-mail göndereceğiz. Siparişinin durumunu dilediğin zaman web site'mizin sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" link'ine giriş yaparak "Siparişlerim" sayfası altında görüntüleyebilirsin.

Siparişin sipariş tarihinden itibaren 1-3 iş günü içerisinde hazırlanarak kargoya teslim edilecektir. Bazı durumlarda ürünün temin süresinde yaşanan gecikmeler sebebi ile siparişinin kargoya teslim edilme süresi uzayabilmektedir. Siparişin kargoya teslim edildiğinde bizden kargo takip detaylarının yer aldığı ikinci bir e-mail daha alacaksın. Siparişinin kargo durumunu dilediğin zaman "Hesabım" sayfası altında yer alan "Siparişlerim" bölümünden de takip edebilirsin.

Online sipariş vermek

Web sitemizden sipariş vermek hızlı ve oldukça kolay!

Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğin ürünleri uygun beden seçimini yaparak ürün detay sayfasında bulunan "Sepete Ekle" butonu ile sepetine ekleyebilirsin. Sepetine eklediğin ürünleri sağ üst köşede yer alan ¨Sepetim¨ bölümüne tıkladıktan sonra kolay ödeme adımlarını takip ederek satın alma işlemini tamamlayabilirsin.

Fatura ve teslimat adresi ve ödeme bilgileri girişlerini bu adımları takip ederek yapabilirsin. Siparişine hediye paketi eklenmesini istiyorsan "Sipariş Özeti" alanı üzerinde bulunan "Hediye Paketi Yap" seçeneğini işaretleyerek bu talebini bize iletebilir, açılan not alanına siparişine eklenmesini istediğin notu yazabilirsin. Siparişin hediye paketi yapılarak değil, hediye paketi eklenerek gönderilecektir.


Sonra ne olacak?

Siparişini verdikten hemen sonra açılan sayfada sipariş numaranı da içeren sipariş onay bilgileri yer alacaktır.

Siparişini tamamladıktan sonra kısa bir süre içerisinde e-mail adresine, sipariş numaran ve sipariş detaylarının yer aldığı bir e-mail göndereceğiz. Siparişinin durumunu dilediğin zaman web site'mizin sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" link'ine giriş yaparak "Siparişlerim" sayfası altında görüntüleyebilirsin.

Siparişin sipariş tarihinden itibaren 1-3 iş günü içerisinde hazırlanarak kargoya teslim edilecektir. Bazı durumlarda ürünün temin süresinde yaşanan gecikmeler sebebi ile siparişinin kargoya teslim edilme süresi uzayabilmektedir. Siparişin kargoya teslim edildiğinde bizden kargo takip detaylarının yer aldığı ikinci bir e-mail daha alacaksın. Siparişinin kargo durumunu dilediğin zaman "Hesabım" sayfası altında yer alan "Siparişlerim" bölümünden de takip edebilirsin.

Hediye Paketi

Hediye paketi ekleme seçeneğini kullanarak hediye siparişlerini websitemiz üzerinden kolaylıkla verebilirsin.

Standart Hediye Kutularımız
Gap ve Banana Republic için, talep edildiği takdirde ücretsiz olarak siparişine hediye paketi ve yazacağın hediye notunu ekleyebilirsin.

Hediye paketi istemek

Gap ve Banana Republic web site'lerinin ödeme sayfalarında Sipariş Özeti alanının üzerinde yer alan "Hediye Paketi Yap" seçeneğini tıklayarak açılan not alanına yazmak istediğin hediye notunu eklediğin takdirde siparişinle birlikte hediye paketi gönderilecektir.

Sonra ne olacak?

Hediye paketi ve yazmış olduğun hediye notunu siparşin ile birlikte belirtmiş olduğun teslimat adresine gönderiyoruz.

Eğer siparişin içerisinde her iki markanın da ürünü var ise, hangi website'mizin ödeme sayfasını kullanmışsan ürünlerin o markanın hediye kutusuyla gönderilecektir. Örneğin, hem Gap hem Banana Republic ürünlerinden aldıysan, ödemeyi Banana Republic sayfasından yaptıysan siparişin ile birlikte Banana Republic hediye paketi gönderilecektir.

Hediye notu eklemek

Gap ve Banana Republic'ten online sipariş vererek bir hediye satın aldıysan, siparişine bir hediye notu ekleyebilirsin. Bunun için siparişi tamamlama sayfasında yer alan "Sipariş özeti" alanı üzerinde yer alan " Hediye Paketi Yap" seçeneğini seçmen ve açılan not alanına yazmak istediğin hediye notunu yazarak "Kaydet ve Devam Et" butonunu tıklaman yeterli!

Sonra ne olacak?

Hediye notunu bir kart üzerine basıp, talep ettiğin hediye paketi ve ürünler ile birlikte girmiş olduğun teslimat adresine göndereceğiz.

Ödeme Seçenekleri

İşte sevdiğin ürünleri satın alabileceğin ödeme seçenekleri!

Banka veya Kredi kartı ile ödeme


Kredi kartı ile yaptığın ödemelerde kart üzerindeki isim, kart numarası, son kullanma tarihi ve kartın arka kısmında yer alan CVV kodunu girmen gerekmektedir.

Bu bilgiler, fatura ve teslimat adresi ile birlikte satın alma işlemi sırasında girilir.

Bu kredi kartları tüm mağazalarımızda ve web sitelerimizde kabul edilmektedir.


Yukarıda listelenen finansal hizmet şirketleri tarafından çıkarılan banka kartları, tüm mağazalarımızda ve web sitelerimizde kabul edilmektedir.

Online Alışverişte İade & Değişimler


Minimum alışveriş tutarı GAP - BANANA REPUBLIC

Standart
2-5 iş günü

Yok 7,90 TL

Ücretsiz Kargo
2-5 iş günü

250 TL Ücretsiz

Not:

Resmi tatillerde vermiş olduğun siparişler, ilk iş gününde işleme alınacaktır. Sevgililer Günü, yılbaşı gibi özel dönemlerde ve indirim dönemlerinde yoğunluk sebebi ile siparişlerin teslimat sürelerinde gecikme yaşanabilir.

Kargo ve teslimat politikası hakkında

Siparişinin kargoya teslim edilme tarihi ve siparişini takip edebileceğin kargo linki kargo email'inde belirtilmektedir. Ayrıca, web sitemizde "Hesabım" sayfası altında yer alan "Siparişlerim" bölümünden de siparişinin kargo takibini yapabilirsin.

Depomuzun konumu ile teslimat adresinin uzaklığına bağlı olarak kargo teslim süresi değişkenlik gösterebilir.

CLICK + COLLECT

CLICK + COLLECT, siparişini tercih ettiğin Gap mağazasından teslim alabilmeni sağlayan bir sistemdir. Siparişini oluştururken teslimat adresi olarak sana uygun olan bir mağazamızı seçmen yeterli.

CLICK + COLLECT seçeneği ile oluşturduğun siparişlerinde kargo ücretsizdir.

CLICK + COLLECT siparişini nasıl oluşturabilirim?

Website’mizden sipariş verirken ödeme ekranında teslimat seçeneklerinden CLICK + COLLECT’i seç, açılan mağaza listesinden teslimatın yapılmasını istediğin mağazayı seç.

CLICK + COLLECT siparişin oluşturulma tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde mağazaya teslim edilir. Siparişin mağaza tarafından teslim alındığında tarafına bir bildirim email’i göndereceğiz. E-mail'de paylaşılacak kodu mağazamız ile paylaştığın takdirde siparişini teslim alabilirsin.

Neden tüm Gap mağazalarında CLICK + COLLECT hizmeti yok?

Şimdilik CLICK + COLLECT hizmetini seçili mağazalarda vermekteyiz. Önümüzdeki günlerde daha fazla Gap mağazasında CLICK + COLLECT'i aktif hale getirmek istiyoruz. Diğer mağazalarda CLICK + COLLECT hizmetini sunmaya başladıkça website’miz güncellenecektir.

Gap gibi Banana Republic ürünlerinde de CLICK + COLLECT hizmetini kullanabilir miyim?

Evet, Banana Republic siparişini mağazadan teslim almak için mevcut olan Gap mağazasını seçerek, yukarıdaki ile aynı işlemi uygulaman yeterli.

CLICK + COLLECT şu anda Banana Republic mağazalarında mevcut değildir.

Siparişimin teslimat için mağazada hazır olduğunu nasıl bileceğim?

Siparişin mağazaya ulaştığında, üyelil e-mail'ine bir bildirim e-mail'i göndereceğiz.

Siparişimi mağazada hangi birimden teslim alabilirim?

Siparişini mağazalarımızın kasa bölümünden teslim alabilirsin. Mağaza personelimiz sana yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Mağazadan teslimat seçeneği ile oluşturduğum siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişin ile ilgili iptal taleplerini, sitemizin İletisim bölümünden bize mesaj göndererek veya 0850 224 79 99 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak iletebilirsin. Kargo aşamasına gelmemiş siparişlerin iptal talepleri onaylanır ve iade tutarı 3 iş günü içerisinde kredi kartına yapılır. Eğer siparişin mağazaya teslim edilmek üzere kargo aşamasına gelmişse, iptal talebin kabul edilemeyecektir.

Not: Siparişin ile ilgili iptal taleplerinde sipariş numarası bilgisini mutlaka paylaşman gerekir.

Mağazadan teslim aldığım ürünleri mağazada değiştirebilir ya da iade edebilir miyim?

Mağazadan teslim aldığın ürünlerin değişim ve iadesini 30 gün içerisinde mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsin. İade ve değişim işlemlerin ile ilgili deneyimli Gap personeli sana yardımcı olacaktır.

Siparişinin durumunu öğrenmek

Siparişini oluşturduğun andan teslim alana kadar, siparişinin hangi aşamalardan geçtiğini takip edebilirsin.

Eğer siparişin "Hazırlanıyor" durumuna geçmiş ise, sipariş ettiğin ürünler hazırlanmaya başlanmış demektir. Siparişin "Kargoya verildi" durumunda ise, siparişin kargo firmasına teslim edilmiş olup, beraberinde kargo takip bilgisi e-mail olarak gönderilecektir.

Siparişinin durumunu kontrol etmek

Web sitemizde "Hesabım" sayfası altında bulunan "Siparişlerim" bölümünden siparişinin durumunu dilediğin zaman kontrol edebilirsin.


Her bir siparişin için:

  • Siparişinde yer alan ürün/ürünler, sipariş tutarı gibi bilgilerin yer aldığı sipariş detayları
  • Kargo firmasının adı, paketin takip bilgileri link'inin bulunduğu sevkiyat bilgilerini bulabilirsin.

Sonra ne olacak?

Siparişini belirtilen teslim süresi içinde almanı sağlamak için en kısa sürede işleme alıyoruz. Eğer siparişin tahmini teslim süresi içerisinde tarafına ulaşmadıysa, bizimle iletişime geçip siparişinin durumunu sorgulayabilirsin.

Özel günler ve indirim dönemleri gibi yoğun dönemler, belirli ürünlerin stoklarının tükenmesine neden olabilir. Sipariş verdiğin üründe stok hatası olması ya da stokta kalan üründe gönderime engel olacak bir hasar olması durumunda seni e-mail veya telefon yoluyla bilgilendireceğiz.

Çok nadir de olsa bu tarz durumlarda stoku tükenmiş ya da hasarlı ürünün iptali yapılarak, siparişindeki diğer ürünler tarafına gönderilmek üzere kargolanır. Eğer siparişinde tek ürün varsa ve bu üründe problem yaşandıysa, ürün tutarı kargo ücretiyle birlikte hesabına iade edilir.

Siparişinin durumunu öğrenmek

Siparişini oluşturduğun andan teslim alana kadar, siparişinin hangi aşamalardan geçtiğini takip edebilirsin.

Eğer siparişin "Hazırlanıyor" durumuna geçmiş ise, sipariş ettiğin ürünler hazırlanmaya başlanmış demektir. Siparişin "Kargoya verildi" durumunda ise, siparişin kargo firmasına teslim edilmiş olup, beraberinde kargo takip bilgisi e-mail olarak gönderilecektir.

Siparişinin durumunu kontrol etmek

Web sitemizde "Hesabım" sayfası altında bulunan "Siparişlerim" bölümünden siparişinin durumunu dilediğin zaman kontrol edebilirsin.


Her bir siparişin için:

  • Siparişinde yer alan ürün/ürünler, sipariş tutarı gibi bilgilerin yer aldığı sipariş detayları
  • Kargo firmasının adı, paketin takip bilgileri link'inin bulunduğu sevkiyat bilgilerini bulabilirsin.

Sonra ne olacak?

Siparişini belirtilen teslim süresi içinde almanı sağlamak için en kısa sürede işleme alıyoruz. Eğer siparişin tahmini teslim süresi içerisinde tarafına ulaşmadıysa, bizimle iletişime geçip siparişinin durumunu sorgulayabilirsin.

Özel günler ve indirim dönemleri gibi yoğun dönemler, belirli ürünlerin stoklarının tükenmesine neden olabilir. Sipariş verdiğin üründe stok hatası olması ya da stokta kalan üründe gönderime engel olacak bir hasar olması durumunda seni e-mail veya telefon yoluyla bilgilendireceğiz.

Çok nadir de olsa bu tarz durumlarda stoku tükenmiş ya da hasarlı ürünün iptali yapılarak, siparişindeki diğer ürünler tarafına gönderilmek üzere kargolanır. Eğer siparişinde tek ürün varsa ve bu üründe problem yaşandıysa, ürün tutarı kargo ücretiyle birlikte hesabına iade edilir.

Kargonun durumunu takip etmek

Siparişim nerede?

Kargonu web sitemizde "Hesabım" sayfası içerisinde bulunan "Siparişlerim" bölümünden ilgili siparişinin detay sayfasında bulunan "Kargo Takip" link'inden kolaylıkla yapabilirsin.

Bu link aynı zamanda siparişin kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken kullanmış olduğun e-mail adresine tüm kargo detaylarının yer aldığı bir e-mail ile gönderilecektir.





Ürün adedinin fazla olduğu bazı durumlarda siparişini birden fazla paketle gönderiyor olabiliriz. Bu durumda kargo firması bazen söz konusu paketleri ayrı sevkiyat zamanlarında getirebilir.

Sonra ne olacak?

Siparişinin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 2-5 iş günü içerisinde ürünün kargoya teslim edilmektedir. Ürünün kargoya teslim edildikten sonra bulunduğun bölgeye göre teslimat süresi değişiklik gösterebilmektedir.

Siparişini iptal etmek

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişini oluşturma işlemi tamamlandıktan sonra herhangi bir sebeple siparişin henüz kargoya verilmeden iptal etmek istersen, bize ister sitemizin İletisim bölümünden, ister musterihizmetlerigap@gapturkey.com.tr adresine e-mail göndererek ya da 0850 224 79 99 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan telefon yolu ile ulaşabilirsin.

Sonra ne olacak?

Siparişin ile ilgili iptal talebini bize iletmen akabinde siparişin henüz kargo aşamasında değilse, iptal edilerek ücret iadesi 3 iş günü içerisinde kartına yapılacaktır. Kargo aşamasına gelmiş siparişler için iptal işlemi yapılamayacaktır. Bu tarz durumlarda, kargoya teslim edilen paketi kabul etmeyerek, kargo ile yeniden depomuza gönderebilirsin.

Alışveriş Deneyimi

İşte online alışveriş deneyimini daha keyifli hale getirecek beş özellik!

  • Kalabalıklardan kaçın: Website'mize girerek hem Gap hem de Banana Republic mağazalarından oturduğun yerden kolayca alışveriş yapabilir; sadece bir sekme değiştirerek her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsin.
  • Kendine uygun bedeni seç: İstediğin departmanı seçtikten sonra filtreleme seçeneklerini kullanarak sana uygun olan bedeni seçip sepetine ekleyebilirsin.
  • Kaliteyi yakınlaştır: Ürün resimlerinin üzerine gittiğinde mouse’unla ürüne yaklaşabilir; renk kumaş ve düğme gibi detayları inceleyebilirsin.
  • Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için: Her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsin.
  • Web sitemize kayıt ol: Website'mizde online bir hesap oluşturarak teslimat ve fatura adreslerini kaydedebilir ve adreslerin arasından kolayca seçim yaparak hızlıca satın alma işlemini tamamlayıp sevdiğin giysilere kavuşabilirsin.

Alışveriş Deneyimi

İşte online alışveriş deneyimini daha keyifli hale getirecek beş özellik!

  • Kalabalıklardan kaçın: Website'mize girerek hem Gap hem de Banana Republic mağazalarından oturduğun yerden kolayca alışveriş yapabilir; sadece bir sekme değiştirerek her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsin.
  • Kendine uygun bedeni seç: İstediğin departmanı seçtikten sonra filtreleme seçeneklerini kullanarak sana uygun olan bedeni seçip sepetine ekleyebilirsin.
  • Kaliteyi yakınlaştır: Ürün resimlerinin üzerine gittiğinde mouse’unla ürüne yaklaşabilir; renk kumaş ve düğme gibi detayları inceleyebilirsin.
  • Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için: Her iki markanın ürünlerini de tek sepette ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsin.
  • Web sitemize kayıt ol: Website'mizde online bir hesap oluşturarak teslimat ve fatura adreslerini kaydedebilir ve adreslerin arasından kolayca seçim yaparak hızlıca satın alma işlemini tamamlayıp sevdiğin giysilere kavuşabilirsin.

Alışveriş sepetini kullanmak

Alışveriş sepetin şu anda almak istediğin ürünleri içinde bulundurur.

Sepetine bir ürün eklediğinde, website'mizin sağ üst köşesindeki sepet ikonunda sepetindeki ürün adedi kısaca gösterilir. Sepete daha fazla ürün ekledikçe yine bu alanda sepetteki toplam ürün sayısı güncellenecektir.



Aynı bilgisayarı kullanıyorsan ve çerezleri etkinleştirdiysen, alışveriş sepetindeki ürünleri görmek için hesabına giriş yapmış olman şart değildir. Ancak sepetine başka bir bilgisayardan erişmek istersen, hesabına giriş yapmış olman gerekir.

Gönderim ve teslimat politikalarımız hakkında

Sepetine erişebilmek için website'mizin sağ üst köşesindeki sepet ikonuna tıkla.

  • Beğendiğin ürünü almak için kararsızsan, "Sonra al" seçeneğiyle o ürünü kaydedebilirsin. Satın almaya karar verdiğinde kaydettiğin ürünü aktif sepetine ekleyebilirsin. Kaydetme özelliği ayrıca, ürünleri farklı adreslere göndermeni de kolaylaştırır.
  • Ürün adedini değiştir ya da ürünün farklı renk ve bedenini ekle.
  • Ürünü sepetten kaldır.

Email'ini kaydet

E-mail'inizi kaydet, en güncel kampanyalar, promosyon ve fırsatlardan ilk önce senin haberin olsun. Ayrıca, geçerli e-mail adresini girerek, ilk online alışverişinde geçerli olacak tek kullanımlık %15 indirim kuponunu e-mail adresine gönderiyoruz.

Kayıt olmak için

Kayıt olmak oldukça kolay. Sadece bu linke tıklayıp, geçerli email adresini girmen yeterli.

Sonra ne olacak?

Kısa bir süre içerisinde bizden e-mail adresimize kayıt olduğuna dair bir e-mail alacaksın. E-mail gelmediyse, bizimle iletişime geçebilirsin.

E-mail bültenimizden çıkmak için

Şunları yapabilirsiniz:

  • Gönderdiğimiz email'lerin altındaki "üyelikten ayrıl" link'ine tıkla.
  • Açılan sayfada üyelikten ayrılma sebebini seçerek "üyelikten ayrıl" butonuna tıklaman yeterli.

Sonra ne olacak?

Böylelikle e-mail adresini gönderim listemizden çıkarmış olacağız.

NOT: Bizden siparişinin durumu ile ilgili e-mail'leri almaya devam edeceksin. Ayrıca siparişinle ilgili konular ile ilgili de seninle üyelik e-mail'in üzerinden iletişim kurmaya devam edeceğiz. Üyelikten ayrılma işlemi yalnızca tarafına gönderilen pazarlama e-mailleri için geçerli olacaktır.

Kampanyalar ve kampanya kupon kullanımı hakkında

Kampanyalar, müşterilerimize sunduğumuz özel tekliflerden oluşur. Bunlar ürünlere indirim olarak yansıyabilir ya da vereceğin siparişten kargo ücreti alınmayarak uygulanabilir. Kampanyaların çoğunlukla bir bitiş tarihi vardır.

Bir kampanyadan faydalanmadan önce, ilgili talimat ve kısıtlamalar için kampanyayı ve koşullarını kontrol et. Kampanyalarımızın çoğu başka kampanya ve indirimlerle birleşmemektedir.

Website'mizde iki çeşit kampanya vardır:

  • Kupon kodlu kampanyalarda, sepet ekranında kupon kodu girmen gerekir. İki türlü kupon vardır:
    • Kişiye özel kuponlar: Müşterilere özel, e-mail yoluyla gönderilen tek kullanımlık kuponlardır.
    • Genel kuponlar: Yeni ya da mevcut müşterilerin kullanabildiği, e-mail yoluyla, mağaza içinde, website'mizde veya sosyal medyada paylaştığımız kuponlardır.
  • Kategori kampanlarında kupon koduna ihtiyaç duyulmaz. Bu kampanyalar website'mizden kampanya döneminde belirli bir ürünü ya da kategorideki ürünleri (örneğin, "yetişkin jean'leri" ya da "Çocuk ve Bebek departmanı") satın alan herkese uygulanmaktadır. İndirim uygulanmış toplam tutarı sepet ekranında görebilirsin.

Ürün kodlarını kullanarak alışveriş yapmak

Website'mizde kodunu bildiğin bir ürünü arıyorsan, arama alanına bu ürünün kodunu yazarak arama yapabilirsin.

Ürün koduna birçok farklı yerden ulaşabilirsin:

  • Her ürünün iç kısmında dikili olan etiketten.
  • Ürünün üzerine tutturulmuş olan dış karton etiket üzerinden.
  • Aynı üründen eğer daha önce aldıysan, online faturan üzerinden.
  • Website'mizde ilgili ürünün detay sayfasından.

Not: RN54023 tüm ürünlerin üzerinde bulunabilen bir numaradır. Bu ürün kodu değildir ve arama alanına girdiğinde size bir sonuç getirmeyecektir.

Hesabını yönet

Online hesabın olmasıyla, ödemeni hızlıca gerçekleştirebilir, geçmiş siparişlerine göz atabilir, sık kullandığın adresleri kaydedebilir, en güncel ürünlerden ve avantajlı fiyatlardan ilk sen haber alabilirsin. Tek yapman gereken, geçerli bir e-mail adresiyle hesap oluşturmak.

Neden şifremi güncellemem isteniyor?

Müşterilerimize korumalı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak bizim için oldukça önemlidir. Birçok müşteri, çeşitli website'lerinde aynı şifreyi kullanmakta ve bu sitelerden birinin gizliliği ifşa edildiği takdirde online güvenliğinin riske gireceğinin farkındayız. Bu nedenle, zor, benzersiz bir şifre belirleyip düzenli aralıklarla bu şifreyi değiştirmen güvenliğin açısından faydalı olacaktır.

Şifre değiştirmek

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

İşte, şifreni değiştirmenin yolu:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr web site'sinden hesabına giriş yap.
  • "Hesabım" sayfası altında bulunan "Kullanıcı Bilgilerim" alanından şifreni ve diğer kişisel bilgilerini değiştirerek güncelleyebilirsin.

Giriş ya da çıkış yapmak

Üyeliğine giriş yapmak için üyeliğini oluştururken kullandığın e-mail ve üyelik şifresine ihtiyacın olacak.

  • Üyeliğine giriş yapmak için web sitelerimizde sağ üst köşede bulunan "Giriş Yap" seçeneğine tıklayıp, açılan sayfada email adresini ve şifreni girmen gerekiyor.
  • Çıkış yapmak içinse, website'lerimizde sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınız altında bulunan "Çıkış Yap" butonuna tıklamanız yeterlidir.

Şifre sıfırlamak

Eğer şifreni unuttuysan, şu adımları takip edebilirsin:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr website'lerinden "Giriş Yap" seçeneğine tıkla.
  • Açılan sayfada "Şifremi Unuttum" linkine tıkla ve yönleneceğin sayfada ilgili alana e-posta adresini yaz.
  • Girmiş olduğun e-mail adresine kısa bir süre içerisinde içerisinde şifre sıfırlama link'inin bulunduğu bir şifre sıfırlama email'i göndereceğiz. İlgili link'e tıklayarak açılan sayfadaki yönlendirmeleri takip ederek şifreni sıfırlama işlemini tamamlayabilirsin.

Hesabımın güvenliğini nasıl sağlarım?

Şirket olarak, müşterilerimizin bilgilerini koruma sorumluluğunu oldukça ciddiye alıyoruz ve online alışveriş ortamımız için potansiyel tehditlerinden korunacak tedbirleri almış bulunmaktayız. Müşteri olarak, hesabını güvende tutmana yardımcı olacak bir kaç iyi uygulamayı sen de kullanabilirsin:

  • Aynı şifreyi birden fazla website'sinde kullanmayıp ve geçmiş şifreni tekrarlayarak kullanmaktan kaçınmak.
  • Tahmin edilmesi güç, benzersiz ve zor bir şifre oluşturarak şifreni düzenli aralıklarla değiştir. Ayrıca, şifrenin en az 8 karakter uzunluğunda, büyük ve küçük karakterler ile numaraların karışımını içerdiğinden emin ol.

Hesap bilgilerini güncellemek

E-mail adresin, şifren, fatura veya kargo adresinin yer aldığı kişisel bilgilerini dilediğin zaman güncelleyebilirsin.

1) Eğer hesabına henüz giriş yapmadıysan, şimdi giriş yap ve kullanıcı adı ile şifreni gir.

2) Website'nin sağ üst köşesinden hesabına giriş yap.
"Hesabım" sayfası altında görüntüleyip, güncelleyebileceğin çeşitli kategorilerdeki bilgileri bulabilirsiniz.



Kargo sürecinde bir problem olması halinde sana ulaşılabilmemiz için 10 haneli telefon numaranı mutlaka eklemelisin.


Adres defterini kullanmak

Ödeme sayfasında gireceğin adresleri sonraki alışverişlerinde kullanmak üzere kaydedebilirsin.

Ayrıca hesap ayarlarından adres defterine girip, teslimat adresi ekleyip, silebilir ve düzenleyebilirsin.

Hesabını yönet

Online hesabın olmasıyla, ödemeni hızlıca gerçekleştirebilir, geçmiş siparişlerine göz atabilir, sık kullandığın adresleri kaydedebilir, en güncel ürünlerden ve avantajlı fiyatlardan ilk sen haber alabilirsin. Tek yapman gereken, geçerli bir e-mail adresiyle hesap oluşturmak.

Neden şifremi güncellemem isteniyor?

Müşterilerimize korumalı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak bizim için oldukça önemlidir. Birçok müşteri, çeşitli website'lerinde aynı şifreyi kullanmakta ve bu sitelerden birinin gizliliği ifşa edildiği takdirde online güvenliğinin riske gireceğinin farkındayız. Bu nedenle, zor, benzersiz bir şifre belirleyip düzenli aralıklarla bu şifreyi değiştirmen güvenliğin açısından faydalı olacaktır.

Şifre değiştirmek

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

İşte, şifreni değiştirmenin yolu:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr web site'sinden hesabına giriş yap.
  • "Hesabım" sayfası altında bulunan "Kullanıcı Bilgilerim" alanından şifreni ve diğer kişisel bilgilerini değiştirerek güncelleyebilirsin.

Giriş ya da çıkış yapmak

Üyeliğine giriş yapmak için üyeliğini oluştururken kullandığın e-mail ve üyelik şifresine ihtiyacın olacak.

  • Üyeliğine giriş yapmak için web sitelerimizde sağ üst köşede bulunan "Giriş Yap" seçeneğine tıklayıp, açılan sayfada email adresini ve şifreni girmen gerekiyor.
  • Çıkış yapmak içinse, website'lerimizde sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınız altında bulunan "Çıkış Yap" butonuna tıklamanız yeterlidir.

Şifre sıfırlamak

Eğer şifreni unuttuysan, şu adımları takip edebilirsin:

  • gap.com.tr veya bananarepublic.com.tr website'lerinden "Giriş Yap" seçeneğine tıkla.
  • Açılan sayfada "Şifremi Unuttum" linkine tıkla ve yönleneceğin sayfada ilgili alana e-posta adresini yaz.
  • Girmiş olduğun e-mail adresine kısa bir süre içerisinde içerisinde şifre sıfırlama link'inin bulunduğu bir şifre sıfırlama email'i göndereceğiz. İlgili link'e tıklayarak açılan sayfadaki yönlendirmeleri takip ederek şifreni sıfırlama işlemini tamamlayabilirsin.

Hesabımın güvenliğini nasıl sağlarım?

Şirket olarak, müşterilerimizin bilgilerini koruma sorumluluğunu oldukça ciddiye alıyoruz ve online alışveriş ortamımız için potansiyel tehditlerinden korunacak tedbirleri almış bulunmaktayız. Müşteri olarak, hesabını güvende tutmana yardımcı olacak bir kaç iyi uygulamayı sen de kullanabilirsin:

  • Aynı şifreyi birden fazla website'sinde kullanmayıp ve geçmiş şifreni tekrarlayarak kullanmaktan kaçınmak.
  • Tahmin edilmesi güç, benzersiz ve zor bir şifre oluşturarak şifreni düzenli aralıklarla değiştir. Ayrıca, şifrenin en az 8 karakter uzunluğunda, büyük ve küçük karakterler ile numaraların karışımını içerdiğinden emin ol.

Hesap bilgilerini güncellemek

E-mail adresin, şifren, fatura veya kargo adresinin yer aldığı kişisel bilgilerini dilediğin zaman güncelleyebilirsin.

1) Eğer hesabına henüz giriş yapmadıysan, şimdi giriş yap ve kullanıcı adı ile şifreni gir.

2) Website'nin sağ üst köşesinden hesabına giriş yap.
"Hesabım" sayfası altında görüntüleyip, güncelleyebileceğin çeşitli kategorilerdeki bilgileri bulabilirsiniz.



Kargo sürecinde bir problem olması halinde sana ulaşılabilmemiz için 10 haneli telefon numaranı mutlaka eklemelisin.


Adres defterini kullanmak

Ödeme sayfasında gireceğin adresleri sonraki alışverişlerinde kullanmak üzere kaydedebilirsin.

Ayrıca hesap ayarlarından adres defterine girip, teslimat adresi ekleyip, silebilir ve düzenleyebilirsin.

Neden senin için bir online hesap oluşturuyoruz?

Zamanın çok değerli. Online hesabın olması alışveriş adımlarını kolay ve hızlı hale getirirken; Gap veya Banana Republic'ten alışverişini keyifle yapabilmen için sana daha fazla zaman bırakır.

İşte kayıt olmanın sağladıği avantajlar:

  • İki marka birarada: Alışverişin gerek tek markadan, gerekse her iki markamızdan olsun, tek bir kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapıp tüm ürünleri aynı alışveriş sepetinde toplayarak, siparişini hemen tek seferde oluşturabilirsin.
  • Hızlı Sipariş: Fatura bilgilerin güvenli bir şekilde saklanır, böylelikle her defasında aynı bilgileri girmek zorunda kalmazsın.
  • Sık kullandığın adreslere hızlıca erişim: Önceden girmiş olduğun tüm teslimat adreslerin kaydedilir, yani sen hazır olduğunda dilediğin adresi seçmen yeterlidir.
  • Sipariş takibi ve inceleme: Güncel siparişinin durumunu takip edebilir ve geçmiş siparişlerine göz atabilirsin.
  • Yeni gelen ürünler ve indirim hakkındaki en güncel bilgiler: Seçimini yaptığın takdirde sana ilgili olduğun kategoriye ait ürünler ile ilgili güncellemelerden veya markalarımızda olan bitenden haberdar olabileceğin e-mail'ler göndereceğiz.

Tek ihtiyacın olan geçerli bir email adresi. Online hesabını oluştur!

Neden senin için bir online hesap oluşturuyoruz?

Bize telefonla ya da e-mail yolu ile her zaman ulaşabilirsin. Yorumlarını duymak ve sorularını yanıtlamaktan her zaman mutluluk duyarız.

İade veya sipariş durumu gibi genel konularda hemen yardım almak için, sol taraftaki ilgili başlıkları seçebilirsin.

Müşteri Hizmetlerini aramak

Bize Pazartesi'den Cuma'ya 09:00-18:00 saatleri arasında Müşteri Hizmetleri hattımızdan ulaşabilirsin. Mesai saatleri dışında yaptığın aramalarda bize sesli mesaj bırakabilirsin, seni ilk iş gününde mesajın ile ilgili arayacağız.

0850 224 79 99

Bize Ulaşın

Telefon

0850 224 79 99
Beden Tablosu
Kadın
    Üstler & Dış Giyim
      BEDEN TABLOLARI